FredrikWake Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 To påskebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 fan all den snyen vi har fått norpå! ser sånn ut nå rjeg å kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Liten teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 var lite skryt av lakkerer hær som vanlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 var lite skryt av lakkerer hær som vanlig.... Tenkte at masse folk kom til å mas på dæ sia du va så flink! Skulle egentlig spar dæ førr det ;$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Må få de dem på! Nice farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 var lite skryt av lakkerer hær som vanlig.... Tenkte at masse folk kom til å mas på dæ sia du va så flink! Skulle egentlig spar dæ førr det ;$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Har bestilt en del deler fra Koed til bilen i dag Og legger til et bilde med sommerfelgene på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 da var det sommermodus i bodø å ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Moro å handle Bilen din er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Lest gjennom hele tråden nå.. Må si det ligger inspirasjon til min bil her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Tusen takk Ja, sommerfelgene har stått på ei stund nå, har bare ikke tatt noe bilder enda! Bilen ble forøvrig polert og vokset i etterkant, så nå er den enda blankere Var ikke mye beskyttelse igjen etter all veisaltinga! Har også anskaffet ny brukt bakstilling som skal plukkes noen deler fra. Tenkte å bygge opp en bra bakstilling med powerflex overalt og bytte litt slitedeler, men stresser ikke med det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Nå må du ha update her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Når jeg hører om så mye polering og detailing, så får jeg lyst til å kjøpe meg en ny bil som er litt sliten i lakken for å få en skikkelig opplevelse av hva det kan gjøre! Bladde igjennom halve tråden din, så fant jeg denne kommentaren fra meg Skal si man merker hvor godt produktene jobber når du får en bil med sliten og matt lakk! nå er min neeesten like blank som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Jeg må gjøre det samme med min, men aner ikke hvilke produkter jeg skal bruke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå