E.H.D Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Nå er Top Gear tilbake med nye sesong på BBC2, dvs, nedlasting , og første episode var virkelig bra, med blant annet BMW 1M og James May på nytt norgesbesøk på Lillehammer. Må bare si at BBC må ha de beste folkene både foran og bak kamera, for foto og redigering er fantastisk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Halleluja! Akkurat sett ferdig episoden, dette blir bare BEDRE og BEDRE! Så utrolig synd at det bare varer 1 time finalgear.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Utrolig tøff episode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 fikk frysninger på 1m innslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Likte Lady Gaga musikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Fikk frysninger av hun kvinnelige akern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Neppe en tilfeldighet at Prodrive var på Lillehammer med Mini WRC samme helg som Top Gear var der... det morsomme er at Prodrive jobbet med spillprodusenten Codemasters i å lage en "bob vs car" trase i spillet Dirt 3. Det er _akkurat_ likt der. Og bilen man kjører? Mini WRC.. Top Gear er helt rått. E-type tributen var også bra. De som måtte ha illusjoner om at Clarkson virkelig misliker M-biler fikk nok alt det tilbakevist når man så 1M innslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fikk grøsninger over hele meg når jeg så innslaget om BMW 1M og 50 års jubileet til E-type! Herligherlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 1M innslaget var tøft, så ut som en herlig bil. Synd den er uoppnåelig for de fleste i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fikk lyst på den sekseren som stod i den Eagle E-type bilen jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Innslaget til Hammond med det beistet av et militærkjøretøy, det var også meget bra. Jeg lo godt da han kom brasende gjennom veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fikk lyst på den sekseren som stod i den Eagle E-type bilen jeg!!! Trekker det tilbake igjen! Ser det ikke er BMW Motorsport som har laga den motoren, den er på 4.7l og har bare 310hk Godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 den er på 4.7l og har bare 310hk Var det amerikanere som lagde den eller? Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Godt de trekker seg litt tilbake igjen, hvis dere skjønner. Forrige sessong ble way over the top. Sette fyr på en mann å bare stikke av? Får håpe resten av sesongen blir like bra som episode 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Finnes det en link til hvor vi kan se dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå