Elliott Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Skal hente en 1999 E46 sedan med coilovers, er kraftig nedjustert og har lyst å ha den slik. Lurer på om det går bra med disse felgene eller skal jeg bare styra unna med en gang? Framme: 18x8,5 ET35 Bak: 18x10 ET 20 Noen som har prøvd dette? Går dette bra? Formening om dekk size? Greit jeg jobber som billakkerer og har tilgang på valse men er ikke interisert i å rasere noe buer av den grunnen. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fremme = OK Bak = Ikke snøballs sjans i hel.... Min sedan med 255/30-19 ET44 på 9" felg subbet litt. Her er bilde av bilen da jeg testet Z4felgene på den. 10x19 ET40 med 265/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 med 8,5" Et35 og coilovers så trur jeg det tar borti fjørbeinet. med ET 35 må felgen var 8" ellers må du ha ET 30. Bake med ET 20 10" går ikke. da må du bygg ut med 2,5cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg har coilovers og 18"ere, men kun 8" brede felger fremme med ET37, og det gikk ikke. Jeg måtte ha sikkert minst 2x10mm spacere foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Her er 8.5" med 235/35 fremme med ET34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Var disse jeg hadde tenkt meg Blir det ikke litt kjedelig med 8,5 bak da? Forslag til andre felger? Har bbs ch på e36 coupe'n min så det vill jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...