Elliott Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Skal hente en 1999 E46 sedan med coilovers, er kraftig nedjustert og har lyst å ha den slik. Lurer på om det går bra med disse felgene eller skal jeg bare styra unna med en gang? Framme: 18x8,5 ET35 Bak: 18x10 ET 20 Noen som har prøvd dette? Går dette bra? Formening om dekk size? Greit jeg jobber som billakkerer og har tilgang på valse men er ikke interisert i å rasere noe buer av den grunnen. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fremme = OK Bak = Ikke snøballs sjans i hel.... Min sedan med 255/30-19 ET44 på 9" felg subbet litt. Her er bilde av bilen da jeg testet Z4felgene på den. 10x19 ET40 med 265/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 med 8,5" Et35 og coilovers så trur jeg det tar borti fjørbeinet. med ET 35 må felgen var 8" ellers må du ha ET 30. Bake med ET 20 10" går ikke. da må du bygg ut med 2,5cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg har coilovers og 18"ere, men kun 8" brede felger fremme med ET37, og det gikk ikke. Jeg måtte ha sikkert minst 2x10mm spacere foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Her er 8.5" med 235/35 fremme med ET34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Var disse jeg hadde tenkt meg Blir det ikke litt kjedelig med 8,5 bak da? Forslag til andre felger? Har bbs ch på e36 coupe'n min så det vill jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Skal kjøpe noe felger fra P&R. Kan velge mellom 17'' og 18'' og mellom 8'' og 9'' felg, men usikker på hva jeg skal velge? Har coilovers så usikker på hvilken ET jeg må ha? Håper på positivt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Skal kjøpe noe felger fra P&R. Kan velge mellom 17'' og 18'' og mellom 8'' og 9'' felg, men usikker på hva jeg skal velge? Har coilovers så usikker på hvilken ET jeg må ha? Håper på positivt svar ET30 foran med 8" går fint med coilovers ET35 eller 30 bak med 9" går også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Skal kjøpe noe felger fra P&R. Kan velge mellom 17'' og 18'' og mellom 8'' og 9'' felg, men usikker på hva jeg skal velge? Har coilovers så usikker på hvilken ET jeg må ha? Håper på positivt svar ET30 foran med 8" går fint med coilovers ET35 eller 30 bak med 9" går også fint. En 9'' felg foran blir kanskje drøyt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Det går akkurat på grensen. men da må du ha ET 25 vist jeg husker rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hva som passer kommer vel strengt talt ann på coiloverene. For min del passer 8.5" med ET35 foran som hånd i hanske med coiloverene jeg har. Hvis du har coilovere som gjør at du trenger spesielle ET utover det orginale for riktig klaring, så finner du nok dette i TÜV-papirene, hvis du har noen vel og merke. Ellers så står det ofte slik informasjon på sidene til produsenten av coiloverene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Hva som passer kommer vel strengt talt ann på coiloverene.For min del passer 8.5" med ET35 foran som hånd i hanske med coiloverene jeg har. Hvis du har coilovere som gjør at du trenger spesielle ET utover det orginale for riktig klaring, så finner du nok dette i TÜV-papirene, hvis du har noen vel og merke. Ellers så står det ofte slik informasjon på sidene til produsenten av coiloverene. Har papirene på disse så det må jeg skjekke opp i morgen, felgene jeg skal kjøpe kommer bare i 8'' og 9'' bredde, så tror 9'' hele veien rundt hadde sett best ut Men skal jeg gå for 17'' eller 18'' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Kunne ikke finne noe konkret i TUV papirene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 har 18x10 et32 på touring e46 touring, falken 235/35! det går akkurat uten vals, tilogmed uten å brette inn kanten.. men breiere enn 235 med et32 går aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå