Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ser bra ut dette kenneth! Selvfølgelig ble det bra Geir, å all ære til deg for det Stooor fornøyd, ble film på bakrutene også idag:) Ah... pen bil, og kjempe utstyrsliste Er bilen senket noe? Synes de mørke Hartgehjulene ser veldig eksklusive ut. Er ikke senket mere enn M-sport, men har Hartge senk liggende til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Voksing av felger : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ble solfilm på meg idag også Stooor fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Ble knall med film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ble kjempe fornøyd selv også Hadde lyst å ta helt fram, men med tanke på BT her i byen så gidder jeg ikke å pille av 1500kr igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Dette ble flott Kenneth Lurer nesten på om Odd Egil skal få ta seg av E91`n med toning også.. Må bare få igjen skattpenger først! Brukte han lang tid på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Dette ble flott Kenneth Lurer nesten på om Odd Egil skal få ta seg av E91`n med toning også.. Må bare få igjen skattpenger først! Brukte han lang tid på jobben? Odd Egil har peiling på det han driver med, pluss at han gir 5 års garanti:) Han brukte drøyt tre timer på jobben. Det var med klargjøring av utstyr osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Han har absolutt peiling på hva han driver med ja 5års garanti er jo brukbart! Er det om filmen løsner pga vindus-kjøring opp og ned også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Han har absolutt peiling på hva han driver med ja 5års garanti er jo brukbart! Er det om filmen løsner pga vindus-kjøring opp og ned også??? Det er jeg faktisk ikke sikker på, men så lenge men lar filmen tørke godt før man begynner å bruke de så er det helt sikkert garanti på det også Kan ikke forstå annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Sant Nei, får ta en tur når det lir på God tur til Danmark, kjør forsiktig og nyyyt comfort`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Gratulerer med ny, strøken bil Helt lik den jeg hadde utseendemessig når du får Hartge senken på (og solfilmen helt frem, som garantert kommer på). Mener det var Odd Egil som la solfilmen på CLS'en jeg hadde, han var i alle fall utrolig flink Artig å se at dere fikk i stand handel på felgene. Stuket med disse hjulene og carbonsort bil ble mye tøffere enn hva jeg hadde turt å drømme om selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Gratulerer med grom bil! Den perfekte farge kombi, det brune skinn int ilag med svarte pianolakk lister. Skikkelig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Meget pen bil! Flotte felger til denne bilen.. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Sant Nei, får ta en tur når det lir på God tur til Danmark, kjør forsiktig og nyyyt comfort`en Ble en kjempe flott tur til Danmark å komfort skal jeg love deg at det var beste 400mil jeg har hatt i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Gratulerer med ny, strøken bil Helt lik den jeg hadde utseendemessig når du får Hartge senken på (og solfilmen helt frem, som garantert kommer på). Mener det var Odd Egil som la solfilmen på CLS'en jeg hadde, han var i alle fall utrolig flink Artig å se at dere fikk i stand handel på felgene. Stuket med disse hjulene og carbonsort bil ble mye tøffere enn hva jeg hadde turt å drømme om selv Felgene ble knallbra på bilen må nesten takke deg for at du tipset han om at jeg var int. i slike felger Gleder meg til å få på Hartgesenken, xenon ringer, og xenon grøftlys Odd Egil reiser rundt i landet hele året så kan nok ha vært han ja Er helt vanvittig flink. Gratulerer med grom bil!Den perfekte farge kombi, det brune skinn int ilag med svarte pianolakk lister. Skikkelig lekkert! Takker så mye for det Er rå fornøyd med fargekomboen jeg også Er forresten ikke pianosorte lister, er atrasite bambus eller hva de kalte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå