Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan 80/80 senk er vel et essensiellt spørsmål. Er det ikke TUVgodkjent er det vel stort sett bare å glemme det i utgangspunktet. Og så kommer regelen om at laveste punkt under bilen skal være x antall cm over bakken.

x = jeg husker ikke hvor mye akkurat nå.

Skrevet
Hvordan 80/80 senk er vel et essensiellt spørsmål. Er det ikke TUVgodkjent er det vel stort sett bare å glemme det i utgangspunktet. Og så kommer regelen om at laveste punkt under bilen skal være x antall cm over bakken.

Jepp det stemmer men har TUV Papirer å alt! :) Men lurer på om det er mulig bare eller om andre har gjort det?

Skrevet

Har du Tüv skal i teorien alt være mulig, vegvesenet skal jo ikke ha noe å si så lenge du har med deg riktige papirer.

( Dette er teoretisk, i Norge skal man vel aldri være for sikker :P )

Skrevet
Har du Tüv skal i teorien alt være mulig, vegvesenet skal jo ikke ha noe å si så lenge du har med deg riktige papirer.

( Dette er teoretisk, i Norge skal man vel aldri være for sikker :P )

Hehe ;) Leste på Bimmers for noen mnd siden at bilen hans kom ikke opp på bukken på bt så da sa de at den var godkjent fordi de gadd ikke stresse med det så lenge papirene var i orden og det stemte overens med demperene;) Men tror ikke jeg er så heldig :S Men jeg kan jo ta en telefon til de idag å spørre ;) Sist jeg spurte om prøveskilter pga jeg skulle ut på en bane så fikk jeg skikkelig kjeft av hu kjerringa over disken haha! :P

Men takk for svaret du ga meg :)

Skrevet

X=11cm fast punkt dvs ikke plast spoiler el.

Skrevet

X=11cm fast punkt dvs ikke plast spoiler el.

Takker :) Jeg ringte de å spurte igår så :) Men i Tyskland er det 9 :o Norge er et rart land :S Men masse rare veier å haha ;) Fast punkt mener de traversen ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...