Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig flott bil du har fått deg! Ser meget velholdt ut, og fargen er jo helt max. Tøff med de sorte felgene, og til bruk på bane er det vel temmelig OK mht vekt også. Den blir sikkert penere med en annen type felg, men det er kanskje ikke hensikten med denne :)

Skrevet

Panser BH var ikke noe jeg kunne tenkt meg å kjøre med for utseende, men ser at dette kan være nice å ha på langkjøring for å beskytte mot steinsprang!

back to topic. Nydelig bil du har! :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg endelig fått montert Supersprint De-caten, og Eisenmann Race bakpotta, og jeg ble meget fornøyd med resultatet, både utseendemessig, og lydmessig :) Passformen var også veldig bra, så møtte ikke på noen store problemer :)

Bilder og lydklipp kommer i morra.

Skrevet

Her kommet et lite lydklipp fra eksosen jeg har montert. Er tatt med mobil så er ikke verdens beste kvalitet, men det får gå :P Skal prøve å få til lydklipp i fart senere :)

Også noen nye bilder av bilen.

f7ckpw415cs3eii80o2q.jpg

2uch97amdnq199ukn05z.jpg

q3ad65mm3el09p2ctxse.jpg

z9je82ui50jpj8imkz48.jpg

x2ijphrd5n0fzkmqoyec.jpg

n5kh5u93vg8m0vffnb9h.jpg

3v2rtxre5scrvpoqrdgi.jpg

Og et med orginalpotta

92vkh85ry2znj2c18h6z.jpg

Skrevet
Strøken M3, hvor kjøpte du Eisenmann anlegget? finner ikke noe slikt til E39'en min...

Eisenmann kan du få kjøpt hos GS bildeler eller schmiedmann :) Kjøpte Eisenmann til min E39 hos schmiedmann :) Veldig pen bil forresten!!

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er jeg i gang med vintervasken, bilen blir parkert i løpet av uka. Har et formsydd fleecetrekk til bilen, som bilen skal få kose seg under i vinter. Kommer bilder i slutten av uka :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er bilen shina og gnikka, og blitt parkert for vinteren, så nå kan snøen bare komme :) Får håpe på tidlig vår :)

Noen bilder, dessverre av dårlig kvalitet

2r974zhja5d2f6olokhk.jpg

1aw8ydyh1jytykkqdedp.jpg

c7x54c2yn8wqikrt38g4.jpg

zsmofufqzbs28ae2h3b6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...