Henrik K Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Utrolig flott bil du har fått deg! Ser meget velholdt ut, og fargen er jo helt max. Tøff med de sorte felgene, og til bruk på bane er det vel temmelig OK mht vekt også. Den blir sikkert penere med en annen type felg, men det er kanskje ikke hensikten med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Panser BH var ikke noe jeg kunne tenkt meg å kjøre med for utseende, men ser at dette kan være nice å ha på langkjøring for å beskytte mot steinsprang! back to topic. Nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Nei har bestemt meg for å kjøre uten jeg og Bruker det på evt langturer, og på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Da har jeg endelig fått montert Supersprint De-caten, og Eisenmann Race bakpotta, og jeg ble meget fornøyd med resultatet, både utseendemessig, og lydmessig Passformen var også veldig bra, så møtte ikke på noen store problemer Bilder og lydklipp kommer i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Nydelig bil du har der Bilder og lydklipp kommer i morra. Venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Her kommet et lite lydklipp fra eksosen jeg har montert. Er tatt med mobil så er ikke verdens beste kvalitet, men det får gå Skal prøve å få til lydklipp i fart senere Også noen nye bilder av bilen. Og et med orginalpotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Feet lyd av den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Strøken M3, hvor kjøpte du Eisenmann anlegget? finner ikke noe slikt til E39'en min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Takk for det Den kjøpte jeg direkte fra Eisenmann i tyskland, på http://www.eisenmann-sportauspuff.de Der finner du til E39 Prisene som står der er med tysk moms, den ble trekt fra når jeg handla der, siden du må betalte norsk moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Strøken M3, hvor kjøpte du Eisenmann anlegget? finner ikke noe slikt til E39'en min... Eisenmann kan du få kjøpt hos GS bildeler eller schmiedmann Kjøpte Eisenmann til min E39 hos schmiedmann Veldig pen bil forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Gåsehud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Rå lyd! Gleder meg til å sitte på (jeg kommer til Moelv i helgen)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Fet lyd! Vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Da er jeg i gang med vintervasken, bilen blir parkert i løpet av uka. Har et formsydd fleecetrekk til bilen, som bilen skal få kose seg under i vinter. Kommer bilder i slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Da er bilen shina og gnikka, og blitt parkert for vinteren, så nå kan snøen bare komme Får håpe på tidlig vår Noen bilder, dessverre av dårlig kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå