Gå til innhold

Min nye E36 M3 :) Nye felger side 7!

Zun
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis me original M3! :D

Liker fargen men den grus flyttern under framfanger kan du sikte inn på første fartsdump så du blir kvitt den, for den så jalla ut :)

Edit: Behold sort hjula til banehjul også handler du deg noen gromme kantfelger som vises :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :)

Felgene blir nok ikke byttet, hvertfall ikke denne sesongen. Øyelokk blir det nok ikke på denne bilen :) GT vingen skal jeg ha, men skal justere den et hakk inn. Fikk på fjærbenstaget bak i dag, men foran passet det ikke, fordi mutteren i dempertårnet var for stor, og tok borti. Så da må jeg vel kjøpe et stag som har åpent hull for den mutteren. Skal få tatt noen fler bilder i morra :) Har regna her stort sett i hele dag..

De-caten ble bestilt direkte fra supersprint i italia. Smertefri bestilling, og varen er i tyskland nå, på vei hit. Ble sendt dagen etter jeg bestilte :) Eisenmann Race potta blir sendt 22. juli fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen M3 med herlig km stand!

Er usikker på om GT-leppa gjør seg selv og, men sålenge du unngår øyelokk eller større oppgraderinger eksteriørt, så går det, ellers detter jeg fort av lasset :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...