Gå til innhold

Min nye E36 M3 :) Nye felger side 7!

Zun
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil!

De som jatter om å ta av splitteren vet ikke hva de snakker om! Denne sammen med vingen du har utgjør mye på E36.

Kan med fordel også montere klossene på vingen slik at denne blir høyere om du skal ha splitteren helt ute.

De restene som er der om du tar bort splitteren, har 0. funksjon og ser bare halvferdig ut uten selve splitteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta?:-D fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt!:-D så takk for tipset!:-) men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil det der, liker ikke sorte felger egentlig, men såg bra ut på denne som har sorte detaljer fra før :) eneste er at du kunne kanskje løftet opp ansiktet litt nyere med hvite Ae og spredere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta?:-D fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt!:-D så takk for tipset!:-) men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D

Hvor selger di supersprint mellompotte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...