ZhilleN Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 akkurat ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Nydelig ! Ikke gjør noe med den, sorte detaljene er alltid pent mot rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Flott bil! De som jatter om å ta av splitteren vet ikke hva de snakker om! Denne sammen med vingen du har utgjør mye på E36. Kan med fordel også montere klossene på vingen slik at denne blir høyere om du skal ha splitteren helt ute. De restene som er der om du tar bort splitteren, har 0. funksjon og ser bare halvferdig ut uten selve splitteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziller Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Nydelig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Flott bil! Hold den sånn du, alle kan ikke være like, jeg synes din så bra ut med splitteren på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Grattis med flott bil! Jeg ville satt på orginale "gt" hjul.. Syns sorte hjula forsvant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Behold felgene! Akkurat passe stuk på den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 må bare si det igjenn, fy fao for e lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Fin bil ! Synd felgene ødelegger hele bilen :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta? fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt! så takk for tipset! men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Meget fin bil det der, liker ikke sorte felger egentlig, men såg bra ut på denne som har sorte detaljer fra før eneste er at du kunne kanskje løftet opp ansiktet litt nyere med hvite Ae og spredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Gratulerer med feeeet bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Herlig bil! Må være en drøm med den km. standen. Enig i kritikken ang. leppa og hjulene, men det er min smak. Blir det helårsbil dette eller kun godværsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Lov å spørre hvor mye noe slikt koster ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta? fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt! så takk for tipset! men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D Hvor selger di supersprint mellompotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå