B3KK15 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 SKoda Octavia II er eneste bilen jeg har hatt god beinplass i baksete på! mye bedre plass enn i en S-klasse w220.
Bazz Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Er facelift 5'eren dårligere enn feks: avensis, mondeo, passat osv da? Kjener ganske mange som har problemfrie biler av typen E60/E61. Selvsagt er det dyrt når noe ryker, men slik er det vel på andre biler også.
Stonescream Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 De vanlige økonomirådene er at en skal ha en månedslønn eller to til gode for uforutsette utgifter. Suberb har enormt med plass og er sikkert en av de mest fornuftige kjøpene du kan gjøre. Jeg er uansett veldig skeptisk til å handle brukte dieselbiler med turbo. Det virker som regelen er at dette skal chippes og tunest av hobbygutta.com med ulempene dette kan gi i det lange løp med girkasse, partikkelfilter og andre problemer.
Orjan Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Jeg er nå på min tredje Ford Mondeo; en fabelaktig bil med meget gode kjøreegenskaper og med meget god plass; en perfekt familiebil PS! At folk kjøper Avensis kan jeg ikke forstå - støynivået er horribelt ift andre biler i samme (pris-)klasse....
Olelink Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Ikke bare vei-støy nivået som er høyt i Avensis, det knirker i plastdeler over alt
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Satt nettopp på i en helt peise ny passat. MAKAN til knirking i en bil har jeg aldri vært borti. Det var rett og slett en stor skuff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå