titansølv Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Trenger ny naviplate og tenker i utgangspunktet finne en xfil og brenne den på en plate. Har originalplaten, men den er fra 2003 og slitt. Har prøvd å lastet ned og brent men får det ikke til å funke. Har nyoppdatert software, men ingen navi. Mulig det er brenneprogrammet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Trenger ny naviplate og tenker i utgangspunktet finne en x og brenne den på en plate. Har originalplaten, men den er fra 2003 og slitt. Har prøvd å lastet ned og brent men får det ikke til å funke. Har nyoppdatert software, men ingen navi. Mulig det er brenneprogrammet. Laster du ned rett sort da? Til rett navi? Må brennes på lav hastighet. Om du skal ha dobbellag dvd så prøv og fjern alle språk du ikke trenger og brenn på en vanlig dvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Får kjøpt et ok eksemplar fra en av medlemmene på forumet:) Må vel være den desidert lateste gjerning jeg noen gang har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Den må brennes på DVD+R plate. DVD-R fungerer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Bestilte meg en plate herfra som er på vei. www.bmwnavi.eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatroy Slim Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Bestilte meg en plate herfra som er på vei.http://www.bmwnavi.eu Hvordan gikk installasjonen? Jeg har en E60 med navigasjon, men uten kart. Ser ut som du får det ved denne oppgraderingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Som smurt. Fikk to plater. En med ny software og ny 2011 naviplate. Installasjonen tok ca. 5 minutter totalt. Så nå har jeg varsling for fotobokser og en søt Z4 i displayet når det startes opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg lastet ned nyeste versjonen som finnes for E60/61 fra pirat bukta (for navi pro). Brant ut dvd'en på lavest mulig hastighet. Funker som bare det, til og med selgeren hvor jeg kjøpte bilen var overrasket og ville ha linken . Hvis noen vil ha linken, send meg PM. Er vel ikke så populært å legge ut linker for piratvare her? NB! iDrive bør være oppdatert til nyeste versjon for at dette skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Jeg lastet ned nyeste versjonen som finnes for E60/61 fra pirat bukta (for navi pro).Brant ut dvd'en på lavest mulig hastighet. Funker som bare det, til og med selgeren hvor jeg kjøpte bilen var overrasket og ville ha linken . Hvis noen vil ha linken, send meg PM. Er vel ikke så populært å legge ut linker for piratvare her? NB! iDrive bør være oppdatert til nyeste versjon for at dette skal fungere. Vil denne plata funke på min "pilnavigasjon" eller er det kart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Finnes egen dvd for business navi. Kan finne link, men kan ikke si noe om det dunker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Funker det fra den linken på mk3 med fotoboks osv? Eller må jeg på ebay å få meg en mk4:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Jeg har kun prøvd BMW Road Map professional på min egen bil, har ikke peiling på hva som funker på andre biler. Anbefaler et søk på piratbukta med søke ordene: 'BMW Road Map', da skal dere få en god del treff. Treff nr. 7 er bl.a. til E60 business navi og MK4 for e39 (BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2011). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Er med på auksjon på en mk4 til E39 nå så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Noen som har prøvd og fått til BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2011 ? Jeg har bare brent ut dvd 2, men den funka ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå