spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Men med m-tech2 front, så er det ikke noe forskjell vel Saltkjelen, du må komme deg hjem fra Tyrkia å vaske bæsj på panseret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Helt riktig, med M-tech, så er det ingen forskjeller i fangeren.. Da er forskjellen lykteinnsatsen Også har du titanringer rundt instrumentene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Lykteinnsatsen visste jeg ikke, ringene visste jeg.. Og sort taktrekk er vel bare 330? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Lykteinnsatsen visste jeg ikke, ringene visste jeg.. Og sort taktrekk er vel bare 330? Stort taktrekk er vel bare ekstrautstyr vel? Tørr faktisk ikke svare på om det er standard på 330, men mener det er ekstra... kanskje noen kan komme inn med et innspill om noen er sikker på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Her kommer det en liten oppdatering! Takk for handel Remi! Jeg måtte jo selvsagt få de på for å se hvordan det ble.. og som alltid er M-Parallell en sikker vinner! Dårlige bilder, men tatt med tlf. Skal få tatt interiørbilder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 M parallell er en sikker vinner ja. Skikkelig lekkert ble det Ørliten senk nå, så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Voldsomt høy foran den bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 M parallell er en sikker vinner ja. Skikkelig lekkert ble det Ørliten senk nå, så er den perfekt Takk for det! Ja, bilen er litt høy.. Er dog litt i tvil om jeg skal senke den eller ei.. men hadde ikke skadet med Bilstein dempere og noen Eibach fjærer.. Tror det hadde gjort susen altså! Mangler bare shadowline nå i første omgang! Holdt på å montere, men bilen jeg skulle bytte med hadde ikke list ved bakerste vindu, her gikk "lista" i ett med vindusforingen.. Så da må jeg ty til andre midler, evt. skifte originalt.. Det var litt kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Voldsomt høy foran den bilen eller? Hehe, Xi er jo endel høyere enn vanlig, men her er bilen akkurat sluppet ned fra jekken, så har ikke ramlet helt ned enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Ble bra detta Richie men en vis man sa til meg mange ganger at jeg trengte senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Ser man det Er som sagt, en sikker vinner. Nydelige felger, på en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Fått bil med riktig emblem på igjen nå Richard? Den ser pen ut, men litt høy.. til og med for en iX å være! Skal du på Rudskogen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Ser man det Er som sagt, en sikker vinner. Nydelige felger, på en flott bil Takk for det, når kan du rive deg vekk fra armene til madamen for å komme innom meg for å vise frem lekkasjen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Fått bil med riktig emblem på igjen nå Richard? Den ser pen ut, men litt høy.. til og med for en iX å være! Skal du på Rudskogen i år? Hehe, nå er jeg tilbake der det er riktig å være vet du.. Bilen er høy.. hehe, men har ikke sett at den er såå høy før jeg fikk på 18". De er riktig nok tatt av igjen, de trenger nye dekk, samt den ene felgen må sendes avgårde for å bli pen igjen.. Blir dårlig med rudskogen på meg dessverre :/ Kanskje jeg må få undersøkt litt ang. understell snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Tok noen bilder av bilen i går, den er nok litt høy her og ja.. Bilen har ikke sunket noe mer etter at jeg tok ned jekken, så er nok denne høyden den har.. Skal undersøke litt priser på nytt understell.. problemet er bare at Xi modellene er litt sære på delene, så blir vel Bilstein dempere og Ac Schnitzer eller Eibach senkefjærer tenker jeg... Vet bare ikke når det blir enda..! Her er noen dårlige mobilbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå