Gå til innhold

Brekkå's E34 "525i" - Nye bilder s.12 - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

Værr forsiktige me å poppa kløtsjen, plutslig ryke klokkå! Det ekje fullt så gøy :-D

Spørs om han har 168 eller 188 diffen det :) Trur han har 188, og då tåle ann møkje :)

Fine tråd Johannes, har ikkje fått med meg denna før nå. Men me må fiksa ein sperrediff t deg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Værr forsiktige me å poppa kløtsjen, plutslig ryke klokkå! Det ekje fullt så gøy :-D

Jaja! :) E helst på vått føre, så då sleppe an ganske så lett me kun gass :)

Fine tråd Johannes, har ikkje fått med meg denna før nå. Men me må fiksa ein sperrediff t deg snart :)

Hehe! Ja, hadde vore skikkeligt bra :) E leie allerede nå av einhjulsspinningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget fin bil, følger med her! =D

Hyggelig å høre! :)

Her er noen bilder fra i vår da jeg prøvde M5 fangeren:

a0032b73.jpg

Er veldig i tvil om jeg skal fangerne og skjørtene nedlakkert, eller om jeg skal ha den nederste delen grå f.eks.

Har studert en go del bilder av E34 de siste årene, og kommet frem til at de med M5 fangere har en annen farge på nederst, og M-Technic fangerne er helfarget.

Eks:

IMG_4009.jpg

Eller er det andre som har noe innspill? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk farge.. skikkelig innertier, felgene og interiøret løftet det hele betraktelig!

Flott vogn

Veldig pen bil du har, liker alle de forskjellige trekkene du har gjort og planene videre :)

Selv om D58 er brukt mye på E34 er det fortsatt veldig rett, spesielt på en så pen bil som din ;)

Tusen takk! Hehe :)

Kan ikke si den er så veldig pen nå som den er i vintermodus, men den skal bli bedre til våren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...