Brekkå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det kan stemme at BC Racing og K-Sport er samme greia ja Hos GS koster det vell skjorta for et sett med K-Sport? Jeg er veldig fornøyd hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Jeg har også vært hos den lokale bilopphuggeren og plukket meg noen baklykter da de andre så slik ut innvendig: De jeg hentet er med oransje blinklys, og jeg syns faktisk det passet grønnfargen. Må få tak i noen front og sideblinklys også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Måtte du sveise BC coiloversa? vurderer å kjøpe samme skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 De var ferdig sveist da jeg fikk dem, og du trenger ikke å sende inn fjørbeina etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 meget pen bil! må følge med videre her er det kun byttet motor, ikke drivverk, bremser osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg har også vært hos den lokale bilopphuggeren og plukket meg noen baklykter da de andre så slik ut innvendig: Dette ser bra ut! Fyr på sommerfelger og sleng ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 meget pen bil! må følge med videre her er det kun byttet motor, ikke drivverk, bremser osv? Takk for det Kun motor ja.. Men jeg har ikke tenkt på godkjenning så det er ikke noe problem for meg Eneste er at det er vanskeligere å få tak i diffbrems til 520i understell.. Dette ser bra ut!Fyr på sommerfelger og sleng ut noen bilder. Dekka kommer på felg i morgen så det kommer sikkert noen bilder i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Helt rett med oransje blinklys! Er så mye fæle baklys (og frontlys) å få til E34 som desverre altfor mange setter på bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Ja, enig der! Jeg forstår ikke hvordan folk kan like alle de rare greiene som er ute å går.. Er kun orginal- eller DE-lykter som hører hjemme på E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hvordan er coilovers, fornøyd? Vurderer sterkt å kjøpe derfra jeg også. Og hvordan ble det med den dekkdim? Har du bilde? Fin bil. Må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Ja, enig der! Jeg forstår ikke hvordan folk kan like alle de rare greiene som er ute å går.. Er kun orginal- eller DE-lykter som hører hjemme på E34! Helt riktig! kun org og DE som er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Pen bil. Får vi noen bilder av sommer modus snart da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Hvordan er coilovers, fornøyd? Vurderer sterkt å kjøpe derfra jeg også. Og hvordan ble det med den dekkdim? Har du bilde? Fin bil. Må følge med her Veldig fornøyd med coilovers og anbefaler å handle hos AD Parts Skal få lagt på dekka på felgene i morgen så jeg skal ta bilder av den i sommermodus i morgen, Thor Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Ble bra med coilovers! Lav og fin Var d med Tüv papirer på de så du får det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ikke Tüv nei, det er det som er så dumt.. Men om jeg blir stoppet kjøper jeg et billig senkesett med Tüv-papirer på og godkjenner den med det. Og monterer coilovers igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå