Brekkå Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Grunnen til spacerne bak er at felgen tok borti demperen, og det eneste jeg hadde liggende var 20mm. Men det ser jo så mye bedre ut når felgen kommer ut i hjulbuen at jeg skal fortsette med 20mm, eller kanskje 15mm Foran er det god klaring med 8,5" ET 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 skal til å bestille meg slike coilovers, fikk en "invoice" fra han, noen som vet hvordan det funker meg slikt eller? var en email "regning" på pdf sorry for at jeg spammer tråden din. skulle tatt det på pm :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Jeg fikk det samme jeg også I nettbanken er det en egen betalingsmåte som heter "Betaling til utlandet" eller noe sånt. Der må du fylle ut et par ting, alt du trenger står i den invoicen du fikk hos dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Fikk også en pakke fra Koed i dag.. Det er brukt, men det ser nesten nytt ut! Får nok ikke montert det i løpet av de neste dagene, men det skal på så fort jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Kjekt å se slike biler få et "nytt liv" godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Takk for det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 STUK! digga høyden du fikk på den til slutt, og ikke fjern de 20mm spacerene bak, de passet utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Jepp, men da må det valses litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Rått stuk! Gromt og se E34 med Coilovers, tror jeg må kjøpe en e34 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Når man ser sånn som dette får man lyst på E34..!! Sinnsykt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Kjempefin E34 detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Eneste å si noe på, er at du må bestemme deg om du skal ha oransje eller hvite blinkere, ikke litt av hvert ellers er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Kjempefin E34 detta her Takk for det Eneste å si noe på, er at du må bestemme deg om du skal ha oransje eller hvite blinkere, ikke litt av hvert ellers er den perfekt! Planen er å skaffe meg oransje blinklys rundt hele bilen. Er enig i at det ser dumt ut slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Før helgen fikk jeg byttet dashbordet i bilen. Det var endel arbeid og jeg brukte en god kveld på det.. Slik så det ut før jeg begynte Tok ut seter og midtkonsoll for å komme bedre til Dashbord ute Måtte også bytte ledningsnettet i dashbordet. Det svarte stammet fra en M5, og hadde flere forskjellige stikk. Endel ekstra arbeid som jeg ikke hadde regnet med.. Det nye dashbordet i bilen Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Pen E34! Det gjorde seg med helsvart dashbord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå