myrvoll_90 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 skal hive på noen andre grenrør på bimmern, disse er uten kattalysator.. å på bilen min er d 4 lambda, 1 før og en etter vær kattalysator. hvordan klarer jeg å lure/blokke disse, så jeg ikke får feilmelding? takker får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 er ikke sikkert du får feilmelding, er ikke alle som får det. Men det du kan gjøre er å sveise på en ny lambda mutter litt lenger ut fra grenrøret slik at sensoren ikke står rett i strømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Evt en remap for å få slått av denne funksjonen. Men SweetBMW sitt forslag fungerer jo det (noen får det hvertfall til), og er jo enklere for en DIY. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvoll_90 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Takker får svar:) har tenkt på å flytte lambda lenger ut ja, burde nåk funke.. hørte om et program eller nåkka greier såm man kunne koble ut di 2 siste lambdan, men huske ikke navne, eller ka d va.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 NCS Expert gjør at du kankoble ut lambdaene, men det er ikke noe jeg vilel anbefalt folk som ikke kan dette å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå