-Martin- Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Autoslalom med BMWCCN på Gardermoen Raceway, 11. Juli 2011 Noen som møter opp...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Det var det ikke mange som gjorde, men vi hadde det grådig hyggelig læll..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Gah. Jeg hadde ikke mulighet. Hvordan fungerte superm3n til Sømme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Kom litt brått på for min del. Ellers hadde jeg kanskje tatt med fotoapparatet og knipset noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Autoslalom med BMWCCN på Gardermoen Raceway, 11. Juli 2011Noen som møter opp...? bare for å si det det er avd øst som arr det .pirke pirke .jeg har sent deg en mail ang tidende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Sant nok! Men rundetider på ca. 1.04.xx stemmer det virkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 mm ja skall steme det har jo ok .proft tidtagings utstyr men kan jo hende det kan være feil skrevet ,på deg en runde jeg tar en valla sorry ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Det han spør om er vel heller om du ikke har blandet to biler. Dog, jeg har tro på 130 på SS2. Bra kjøreegenskaper, mye motor uten at det blir vanskelig å kjøre og ikke alt for tung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Tenkte du kanskje hadde blingset på en linje, slik at jeg fikk en annens rundetider som Kim nevner her... 130 er nok ikke helt ubrukelig der nei, men når jeg får byttet ut de nedslitte runflat-dekkene med noen Federal 595RS-R så blir det nok litt mindre slinger i valsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 har sikkert det, S O R RY .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, morro er det allikevell .har sittet i styret i siden ca 2008 ,og synes det moro og være med å arr dette ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Selvfølgelig ikke noe stort problem akkurat! Flott at det er noen som "gidder" å bruke fritiden sin på å organisere og arrangere slike treff..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå