SweetBMW Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Står det noe sted at O-ringen ska følge med? Tviler jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Har inntrykk av at nettbutikken til GS er heelt på bærtur.. Jeg og et par kompiser har bestilt divesre småtterier der fra gang til annen og det mangler ALLTID noe! Så heretter skal vi kun ringe til gutta oppi Bud når noe skal bestilles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 O-ringen har jo eget delenummer da. Så om du har bestillt deg kun giveren, så er det jo helt idiotisk å peppre GS fordi de ikke har "skjønt" at du skulle ha med o-ringen også. Om du derimot har bestillt begge deler er det noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 sier bare at jeg ikke er fornøyd, den burde følge med så lenge du trnger den for å montere, bruker å være med d du behøver, sånn har d i hvertfall vært andre steder, sånn er jo idiotisk fra produsenten oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Den burde, men den gjør det ikke. Sånt burde sjekkes opp før bestilling. Ikke GS sin feil, men heller din. Om man kan kalle det feil, det syntes jeg ikke. Bruk den gamle som sagt, og bestill deg en ny en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Gs pleier å være flink på sånt, men da må man jo faktisk si at man vil ha med det som trengs. Noen hadde blitt forbanna hvis de måtte betale fordi de fikk deler de ikke hadde bestillt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 hallo, nå har jeg vært i kontakt med bmw og ringen FØLGER med i pakken fra bmw så hvem sin feil er d da? Hvorfor følger den IKKE med i pakkene som kommer fra gs da? Skulle tro en original del var fra samme plass eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Gs sender ringen så d er jo toppers og de sier at den IKKE følger med i pakken så da har jeg fått 2 forklaringer men d ordner seg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Veldig unødvendig tråd. Ta kontakt med selger FØR du legger ut unødvendige tråder om selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg legger ut akurat d jeg mener og har å whatever om du mener d er unødvendig, hva du mener driter jeg egentlig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg legger ut akurat d jeg mener og har å whatever om du mener d er unødvendig, hva du mener driter jeg egentlig i It`s my way or the highway. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg legger ut akurat d jeg mener og har å whatever om du mener d er unødvendig, hva du mener driter jeg egentlig i Desverre men dette forumet handler ikke bare om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg legger ut akurat d jeg mener og har å whatever om du mener d er unødvendig, hva du mener driter jeg egentlig i Tulling. Bruk hue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Fint d er fler av oss da, ser vi har noe felles der, tosk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Så så, du må tåle kritikk i et åpent forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå