Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en endring i reglene.

BMWCCN stiller ikke krav til at deltakere skal være medlemmer av BMWCCN. Vi håper selvsagt at "ikke-medlemmer" blir medlemmer etter en uforglemmelig helg sammen med oss! :) Det er ikke differensiert i prisen, om vi åpner for "ikke-medlemmer" på fremtidige treff vil det være en differensiering. Dette til info.

Sitat Harald Helgheim.

For min egen del står jeg over, for mye surr fra CCN sin side, lagt nye planer.

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nok en endring i reglene.

BMWCCN stiller ikke krav til at deltakere skal være medlemmer av BMWCCN. Vi håper selvsagt at "ikke-medlemmer" blir medlemmer etter en uforglemmelig helg sammen med oss! :) Det er ikke differensiert i prisen, om vi åpner for "ikke-medlemmer" på fremtidige treff vil det være en differensiering. Dette til info.

Sitat Harald Helgheim.

For min egen del står jeg over, for mye surr fra CCN sin side, lagt nye planer.

enig står over .når min bil skall stå en parkering da kan man gå på et kjøpe senter .og på evt kjøre sammen med annet plast drit på banen på en bmw dag ..jeg mista lysta..sorry bmwcnn jeg står over .

Skrevet

Stå over!!.. Hva er mere tilfredstillende enn å kjøre ifra en Audi eller en Cosworth på bane.. Er jo genialt at de har åpnet for andre merker... Må ikke være så grinete og sære. Se heller litt positivt på at det skjer noe.

Skrevet
Stå over!!.. Hva er mere tilfredstillende enn å kjøre ifra en Audi eller en Cosworth på bane.. Er jo genialt at de har åpnet for andre merker... Må ikke være så grinete og sære. Se heller litt positivt på at det skjer noe.

+1

Skrevet

Jeg har skrevet at jeg ikke skal være med pga andre planer, men jeg har fortsatt lest det dere andre skriver. Jeg må si jeg syntes dette er en litt uheldig situasjon, selv om det da til slutt viser seg at man ikke trenger å være medlem.. :)

Skrevet

Tror mange bommer litt her nå.

Det at de sier at en ikke trenger å være medlem (syns det selv er bra), betyr nok ikke at de slipper utpå all slaks cosworth og annet skrap ;-) slik at folk fra klubben må stå i kø....

Presidenten skrev vel på face at alle med BMW var velkommne.

Tror det blir knall jeg! :-)

Skrevet

Hvilken motor har du med pustehjelp Espen? Har tenkt noen ganger at det hadde vært morsomt på min, har såvidt prøvd en 320i med M54B22 med presse og var morsomt det egentlig :)

Skrevet
Det at de sier at en ikke trenger å være medlem (syns det selv er bra), betyr nok ikke at de slipper utpå all slaks cosworth og annet skrap ;-)

Hva som helst får jo kjøre, så godt mulig det kommer en Cosworth eller noe annet skrap. Hva så? Er ikke så mye mer spennende med E39 Touring eller 118d på banen akkurat.

Skrevet

Går utifra at på et BMW treff så er det ikke tillatt med andre merker en BMW. Medlem eller ikke...

Visst jeg vil kjøre med andre biler deltar jeg på f.eks trackdays.

Jeg mener at visst andre bilmerker skal kjøre ilag så må jo dette bli et biltreff som holdes utenom CCN side treff og som CCN deltar på... (som f.eks spleiser bane leig ilag med)

Skrevet
Det at de sier at en ikke trenger å være medlem (syns det selv er bra), betyr nok ikke at de slipper utpå all slaks cosworth og annet skrap ;-)

Hva som helst får jo kjøre, så godt mulig det kommer en Cosworth eller noe annet skrap. Hva så? Er ikke så mye mer spennende med E39 Touring eller 118d på banen akkurat.

Er mulig du har rett, ikke vet jeg. Men å se et flertall av ikke BMW biler på banen trur jeg neppe..

For min del er det ikke så nøye hva slaks merker som er på banen, men mener det ligger vel litt i kortene hva slaks merke som er på banen på et BMW treff :roll:

Skrevet
Hvilken motor har du med pustehjelp Espen? Har tenkt noen ganger at det hadde vært morsomt på min, har såvidt prøvd en 320i med M54B22 med presse og var morsomt det egentlig :)

Er bare en 320i 2l i min.

Går jo ikke all verden men utrolig mye bedre enn originalt :D

Du burde vurdere det, din blir nok ganske så sprek :wink:

Er også helt problemfritt å kjøre med, aldri hvert borti trim med mindre heft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...