hagenisse Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Kommer nok et stort flertall BMW, og blir det fint vær kommer det nok alt for mange også.. Forøvrig; tidligere i år kjørte jeg på et Corvette-treff. Da var det 4 corvetter og 3 BMW. Dagen etter var det Alfa-treff og når dagen startet var det 3 BMW, en opel og en Honda tilstede.
Simon S Arvesen Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Jeg kommer ikke før lørdag, hvordan blir det med utstilling/premiering? Foregår dette på lørdag? Noen som vet ?
Joachim Lie Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Jeg kommer ikke før lørdag, hvordan blir det med utstilling/premiering? Foregår dette på lørdag? Noen som vet ? http://bmwccn.no/forum/topic/utstilling ... -av-bmwccn
Odd-M Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Skjønner ikke den negative holdningen? Hva gjør det om andre merker får delta dersom det ikke blir kødannelser? Bor litt for langt unna til å delta selv, men hadde ikke sett dette som et hinder.
Jås Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Jeg kommer ikke før lørdag, hvordan blir det med utstilling/premiering? Foregår dette på lørdag? Noen som vet ? Er vel fredag... Kommet godt på vei jeg nå simon,skulle kjørt idag du også ja...
Øyvind L. Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Skjønner ikke den negative holdningen? Hva gjør det om andre merker får delta dersom det ikke blir kødannelser? Bor litt for langt unna til å delta selv, men hadde ikke sett dette som et hinder. +1
Larsegutt Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Håper ikke jeg blir oppfattet som negativ, fordet er jeg ikke, tvert imot. Jeg mener at på vertfall 2 av CCN sine treff (høst og vår treff, våler å rud) så bør det utelukket bare være BMW merket som gjelder på et BMW treff. Men det er jo klart at visst klubben ser at dette klarer dem ikke å finnansiere alene, så må jo andre merker inviteres. Noe jeg tviler sterkt på. ACR treffet var lite folk, men dette var jo noe alle visst før treffet. Der hadde jeg hatt full forståelse til å invitere andre merker. Odd-M; visst det blir kødannelser, er ikke det litt kjipt? Synest det har vært nok biler på banen til CCN sine treff, av å til må du stå over et heat, å da er det igrunnen for mange biler allerede da.
Odd-M Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Skjønner godt irritasjonen hvis det blir mye kø og venting. Jeg var forresten en av de elleve (rykte fra CCN-forumet) som løste billett på treffet på ACR. Der var det definitivt ikke kø. Nå gadd ikke jeg hive familiecontaineren utpå, men det hadde definitivt ikke ført til mer kø.
KingB Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ja... Og dere som dro på dette treffet: - Hvordan var det?
Robin Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ja...Og dere som dro på dette treffet: - Hvordan var det? Fredagen regnte det og var lite biler derfor lite kø. Lørdag var det mye biler og litt kø i pit til tider, men ikke så ille at det gjorde meg noe, har verdt med på mye verre, var en fin dag på banen. Gikk stort sett fint utpå banen. Blåfalgg var litt savna noen få ganger da noen få i motorsterke biler lå og sinka folk hele heatet men bare forsvant på langsidene og aldri muliggjorde forbikjøringer. De få bilene av andre merker som dukka opp syntes jeg var helt ok.
spruddel Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 En rød E30 med M20 turbo og skikkelig anlegg vant peoples choice. Tror eieren heter Tony. Han fikk hele 2 stemmer, ellers kom jeg på 2. plass med 1 stemme
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ja...Og dere som dro på dette treffet: - Hvordan var det? https://lh5.googleusercontent.com/-_nl6 ... 7_0461.jpg Nå har eg jo bare sett deg kjøre på Gatebil, men tror nok du kunne fått herjet litt på treffet, var noen som kjørte brett, jeg vet ikke hvor mye svartflagg di fikk men på fredagen regnet det jo enormt så da gikk det vel litt saktere(og bredere for noen) Premieringen og bedømming forstod jeg lite av... å gi en ny bil uten eier ble feks litt feil..... Eg for min del hadde det morro di rundene jeg fikk med min m5
Z1 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Var en tur innom på lørdagen , lite folk og god plass . Er bmwccn en sovende klubb ???
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Var en tur innom på lørdagen , lite folk og god plass .Er bmwccn en sovende klubb ??? Eg hadde mitt første "møte" med bmwccn på hotellet på kvelden og ble jammen overrasket over hvor lite folk som faktisk er aktive i klubben....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå