M-Tech Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 denne blir konge! samme snurra som jeg har ser det ut som legg gjerne ut litt info om hva som blir gjort ellers. tenker på hvilkene dyser, hjerne, bt reg osv som blir skiftet. Hva har du den på? Link? Kitet er montert slik det er fra ESS. Dette har stått på en M50B20. Jeg venter nå på å få ECU og dyser i retur fra ESS. ECU ble sendt dit for omprogramering, og dysene vet jeg ikke noe om. Det er de dysene som ble levert sammen med dette kitet til M52B28. Kan gi deg info om dysene når de dukker opp. Bt reg er den originale. Mangler snart bare skilt denne her nå så er den perfekt Skilt ja.... Blir ikke lett å få det nå. Planen var å registrere den til våren, men nå er jeg ikke sikker på hvordan det blir. Så deg foresten på Gjøvik en dag. Så flott ut bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Dette blir braa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Feit bil, liker e36 i grå farge jeg Ta noen bilder av hvordan du har lagt opp trykk rør og lignende da, har selv e36 325 med kompressor ser ut som samme pressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Råskap!! Ang. valsing bak - bretta du kanten helt inntil, eller? Har valsa min foran og bak nå, men valsa bare såvidt bak for å være sikker på at lakken ikke skulle sprekke opp. Håpløs den kanten på innsiden der..den er bare i veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Får ikke mindre lyst på E36 når jeg ser denna.. Tross i mine øyne, BMWs kjipeste farge var denna HELT RÅ!! Hvordan er innpresset på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 denne blir konge! samme snurra som jeg har ser det ut som legg gjerne ut litt info om hva som blir gjort ellers. tenker på hvilkene dyser, hjerne, bt reg osv som blir skiftet. jeg har det på e34n i signaturen min. men jeg får den ikke til å gå helt rent skjønner du så derfor jeg fisker etter tips, hehe. må ut å sjekke dyser å sånn jeg og trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Feit bil, liker e36 i grå farge jeg Ta noen bilder av hvordan du har lagt opp trykk rør og lignende da, har selv e36 325 med kompressor ser ut som samme pressa Kommer flere bilder etter hvert. Råskap!! Ang. valsing bak - bretta du kanten helt inntil, eller? Har valsa min foran og bak nå, men valsa bare såvidt bak for å være sikker på at lakken ikke skulle sprekke opp. Håpløs den kanten på innsiden der..den er bare i veien! Foran har jeg ikke valset, men må nok ta litt der også. Bak har jeg valset veldig lett. Kanten er en del lengere inn, men er igjen mye før den er inntil. Lakken sprakk ikke. Subber ikke eller. Får ikke mindre lyst på E36 når jeg ser denna.. Tross i mine øyne, BMWs kjipeste farge var denna HELT RÅ!! Hvordan er innpresset på felgene dine? Enig, kjip farge! Titansilber er dog værre enn denne synes jeg. Innpresset er 20 foran og 22 bak. jeg har det på e34n i signaturen min. men jeg får den ikke til å gå helt rent skjønner du så derfor jeg fisker etter tips, hehe. må ut å sjekke dyser å sånn jeg og trur jeg.. Har den gått reint før da? Høre med ESS kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 har gått rent i følge forrige eier. jeg har vært så lat at jeg har plugget ut lmm bare. da går den ganske ok. men jeg mener den burde gått bedre. går ikke akkurat godt. og skal være benket til 215 hk... kan kanskje sende de en man ja : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Skal du montere cooler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Skal du montere cooler? Etter hvert kanskje. Har ikke tenkt så mye på det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Skal du montere cooler? Etter hvert kanskje. Har ikke tenkt så mye på det enda. Driver å tenker på å montere på min,,går fort varm under hard kjøring uten :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Går varm? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Fusker noe jævlig viss den blir kjørt hardt og blir varm, åpner en liten glippe på panser eller lignende så går det fint, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Hmm.. Hørtes rart ut. Skulle da ikke tro ladelufta fra kompressoren ble sååå varm? Skulle vel ikke tro at motoren fusker selv om ladelufta ble varm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Heftig E36 dete her ser det ut som, må si den har forandret seg med RC felger osv. Har meeget lyst selv på den ESS saken din under panseret, men med familie og hus osv så er det andre prioriteringer akkurat nå, dessverre. Men var det ikke en del av planen din å få skilter på den eller, siden du satte i kompressor før du viste den? Regner med dette er noe du har tatt inn selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå