M-Tech Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Nei, her går det tregt gitt! Ikke skjedd noe som helst... Skal forsøke å få ut fingeren snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hei min venn! Lekker bil, og flott tråd! (Litt seint ute jeg) Til dere som hevder at dette er en av BMW's kjipeste farger... Hva med de flotte fargene Brokatrot: Dunkelblau: Dunkelgrün: (Bare for å holde oss til E36) Syns også Oxfordgrün, Farngrün og Orientblau er nokså temmelig kjipe farger. Nei, gi meg en sølvfarget BMW any day! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Vent til våren a. Jeg skal være med på photoshoot Vente helt til våren? Ja, da er jeg ferdig med bilen min og Kan evt blir med, med e34an da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hei min venn! Lekker bil, og flott tråd! (Litt seint ute jeg) Til dere som hevder at dette er en av BMW's kjipeste farger... Syns også Oxfordgrün, Farngrün og Orientblau er nokså temmelig kjipe farger. Nei, gi meg en sølvfarget BMW any day! Hei min venn! Takk for ros! Kjipe farger det der ja! I forhold til de der er sølv en fin farge, men den er alikevel litt traust synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Noe som skjer her da? Fått tatt noen bilder av motor rommet? Her er det noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Heftig e36 coupe Kunne tenkt meg en coupe selv, bynner og bli lei av sedanen min ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Se der ja hvor koblet du inn dumpen og tomgangsregulatoren ? har du utak på slangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Dumpventil har jeg ikke, men har lurt litt på om jeg skal montere på en.. Har uttak på slangen til gasspjeldet for tomgangsregulatoren så den sitter som originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Okai peiling på hvor jeg kan få kjøpt en sånn slange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg kjøpte min hos Turner Motorsport. http://www.turnermotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 lenge siden du har hatt update nå, skjer det noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Uff, nei.. Her skjer det ikke mye. Bilen står i garasjen på nøyaktig samme sted som da jeg kjørte den inn i høst. Den venter nok på at noen kommer å bygger den om til 6 trinns manuell, så den blir klar til våren. Har forsåvidt vært litt inne på tanken å selge, men tror ikke det blir noe av foreløbig. Har jo handlet en 05 525DAT M-Sport da, og den trenger litt stasj også. På denne tiden av året liker jeg å pusle med en annen interesse, så det skjer vel ikke så mye før våren nærmer seg i hvert fall tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Håper da ikke du selger denne får ta den frem til våren igjen synes jeg og få den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Har ikke sett denne tråden før nå! Meget pen bil dette her, får meg til å føle meg litt bedre ved å eie en sølvfarget bmw, hehe Har selv en granitsilber E36 Coupe Høres kanskje dumt ut, men hva utgjør en slik ESS? Får du mer hestekrefter, lyd, dreiemoment, what? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hestekrefter, lyd, dreiemoment = JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå