Os-Racing Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Jævla bra hehe! Takk! hører rykte om at du har eit spenstig prosjekt pågang?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Jada, no blei det S motor på meg og
Os-Racing Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Skrevet Juni 13, 2016 Var innom bimmers i dag etter mange år og fant opp igjen den gamle prosjektråden om e30'en. Tenkte eg skulle legge ut korleis ståa med bilen er per dags dato. Bilen blei godkjent for 2,5 å sidan og eg har vel kjørt ca 1500 km med den etter det. Bilen har fungert bra og gitt meg mykje glede. Bilen er ganske lik slik den var da eg starta på den, med andre ord m-tech 2 plasten er ikkje montert / lakkert og oz-futurane samler støv i boda 😀 bilder av bilen følger:
Gabz Skrevet Juli 7, 2016 Skrevet Juli 7, 2016 Rå bil, skulle gjerne hatt en slik bil/motor-kombo i garasjen Os-Racing reagerte på dette 1
olelos Skrevet Desember 2, 2016 Skrevet Desember 2, 2016 Artig å tilfeldigvis "støtte på" dinna tråden på ein lang skuledag! Må få på felgane no, Knut'n Os-Racing reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå