jonr- Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Noen som skal? Jeg er i oslo og vurderer å ta turen. Samkjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Sjøbuse og jeg skal en tur opp å titte ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Sjøbuse og jeg skal en tur opp å titte ihvertfall Når drar dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Sjøbuse og jeg skal en tur opp å titte ihvertfall Når drar dere? Vi dro i ett tiden Var mange ifra bimmers der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 mye artig og se på der oppe. bmw M1 var vel det mest spesielle syns jeg. ganske lik denne. men den på rudskogen var noe bredda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Alt for mange! Aldri vært borti et treff med mer venting. Dette slår til og med det legendariske bmwccn våler 2007. Rett og slett mer biler enn man greier håndtere, så det var kø stort sett overalt. Ute på banen var det til tider bare komisk. Forøvrig ble det praktisert en merkelig greie med å rødflagge alle sammen når noen måtte taues. I utgangspunktet greit nok selv om gulflagg burde holde i massevis, men å gjøre det rett før siste sving slik at man ikke får kjølerunde når det ikke er noen kritisk situasjon forstår ikke jeg tanken bak iallefall... Men fint vær og mange hyggelig folk så ble da bra til slutt. Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 køen var lang ja. stod jo kø helt ut på parkeringa et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Hvor mange biler var det da? Gatebil hadde 350 biler på meldt på lørdagen, da var det 1 times vente kø, noe som ikke er mye med så mye biler og mennesker rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Tja. 130 kanskje? Ble jo ekstra mye venting hvis man var uheldig. Noen ventet 1 time, slapp utpå og fikk 2 runder før det ble rødflagget og vips var man bakerst i køen igjen.. Gatebil greier nok dra unna mer folk på banen pga kjørestilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Ja, men å rødflagge er da ingen vits pga tauing. Er jo derfor de nye lysa funker der det er fare, og grønt der det ikke er noen i veien. Er det som er mest irr på motor arr er jo den ventinga. Ved å ha 10- 20 biler mere på banen i vært hit, blir det mindere å vente og likt for de fleste. Si hva du vil om Gatebil, men ingen andre steder er de raskere til å taue, få bort biler og få hita raskt igang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Helt enig i at det var alt for mye venting en periode ja! Var helt håpløst en stund, men synes det ble bedre etterhvert Utenom ventinga, så var det jo et bra treff, med mye fet bil og knall vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 noe info om denne ? og flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. Ingenting å si på fotografeingen, men den TTen der. Utvilsomt det styggeste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Var mye tøft å se på der Men blir litt langtråkig å se på kjøringa når de "Normale" bilene er utpå. m5, m3, div 911 osv osv ser jo ut som de værste sinkene iforhold til disse race riggede montrene Må opp i 911 gt3 for at det skal se ut som om det skjer noe... hehe noe info om denne ? og flere bilder? info: Clutch pumpa funker dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Den M1-"replikaen" var vel nettopp en replika, rørrammebygg med V8. Alf "Affen" Eng som kom med den visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå