Gå til innhold

Trackday rudskogen idag! 16.07.11

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Alt for mange!

Aldri vært borti et treff med mer venting. Dette slår til og med det legendariske bmwccn våler 2007. Rett og slett mer biler enn man greier håndtere, så det var kø stort sett overalt. Ute på banen var det til tider bare komisk.

Forøvrig ble det praktisert en merkelig greie med å rødflagge alle sammen når noen måtte taues. I utgangspunktet greit nok selv om gulflagg burde holde i massevis, men å gjøre det rett før siste sving slik at man ikke får kjølerunde når det ikke er noen kritisk situasjon forstår ikke jeg tanken bak iallefall...

Men fint vær og mange hyggelig folk så ble da bra til slutt. Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men å rødflagge er da ingen vits pga tauing. Er jo derfor de nye lysa funker der det er fare, og grønt der det ikke er noen i veien.

Er det som er mest irr på motor arr er jo den ventinga. Ved å ha 10- 20 biler mere på banen i vært hit, blir det mindere å vente og likt for de fleste.

Si hva du vil om Gatebil, men ingen andre steder er de raskere til å taue, få bort biler og få hita raskt igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. :)

Ingenting å si på fotografeingen, men den TTen der. Utvilsomt det styggeste jeg har sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye tøft å se på der :) Men blir litt langtråkig å se på kjøringa når de "Normale" bilene er utpå. m5, m3, div 911 osv osv ser jo ut som de værste sinkene iforhold til disse race riggede montrene :lol: Må opp i 911 gt3 for at det skal se ut som om det skjer noe... hehe

noe info om denne ? og flere bilder?

snitl31hlj7p93o8j0yf.jpg

info: Clutch pumpa funker dårlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...