Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjøbuse og jeg skal en tur opp å titte ihvertfall :)

Når drar dere?

:oops:

Vi dro i ett tiden :lol: Var mange ifra bimmers der...

Skrevet

mye artig og se på der oppe. bmw M1 var vel det mest spesielle syns jeg.

ganske lik denne. men den på rudskogen var noe bredda.

p7ruk9gtuk56inin69qn.jpg

Skrevet

Alt for mange!

Aldri vært borti et treff med mer venting. Dette slår til og med det legendariske bmwccn våler 2007. Rett og slett mer biler enn man greier håndtere, så det var kø stort sett overalt. Ute på banen var det til tider bare komisk.

Forøvrig ble det praktisert en merkelig greie med å rødflagge alle sammen når noen måtte taues. I utgangspunktet greit nok selv om gulflagg burde holde i massevis, men å gjøre det rett før siste sving slik at man ikke får kjølerunde når det ikke er noen kritisk situasjon forstår ikke jeg tanken bak iallefall...

Men fint vær og mange hyggelig folk så ble da bra til slutt. Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. :)

Skrevet

Hvor mange biler var det da? Gatebil hadde 350 biler på meldt på lørdagen, da var det 1 times vente kø, noe som ikke er mye med så mye biler og mennesker rundt.

Skrevet

Tja. 130 kanskje? Ble jo ekstra mye venting hvis man var uheldig. Noen ventet 1 time, slapp utpå og fikk 2 runder før det ble rødflagget og vips var man bakerst i køen igjen..

Gatebil greier nok dra unna mer folk på banen pga kjørestilen.

Skrevet

Ja, men å rødflagge er da ingen vits pga tauing. Er jo derfor de nye lysa funker der det er fare, og grønt der det ikke er noen i veien.

Er det som er mest irr på motor arr er jo den ventinga. Ved å ha 10- 20 biler mere på banen i vært hit, blir det mindere å vente og likt for de fleste.

Si hva du vil om Gatebil, men ingen andre steder er de raskere til å taue, få bort biler og få hita raskt igang igjen.

Skrevet

Helt enig i at det var alt for mye venting en periode ja! Var helt håpløst en stund, men synes det ble bedre etterhvert :)

Utenom ventinga, så var det jo et bra treff, med mye fet bil og knall vær :D

Skrevet
Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. :)

Ingenting å si på fotografeingen, men den TTen der. Utvilsomt det styggeste jeg har sett..

Skrevet

Var mye tøft å se på der :) Men blir litt langtråkig å se på kjøringa når de "Normale" bilene er utpå. m5, m3, div 911 osv osv ser jo ut som de værste sinkene iforhold til disse race riggede montrene :lol: Må opp i 911 gt3 for at det skal se ut som om det skjer noe... hehe

noe info om denne ? og flere bilder?

snitl31hlj7p93o8j0yf.jpg

info: Clutch pumpa funker dårlig :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...