Gå til innhold

Toby91: Bmw E39 540i/6 og andre prosjekter i verkstedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk defekt ventil til veivhuset. skjønte ikke en drit da nei.. . byttet alle slanger osv til osv men hjalp aldri. så jeg satte den inn til gs og fikk en stor regning på at de skiftet den en gang til. og jeg måtte betale for delen ennå en gang...

uler din på tomgang og eller? min gjorde det, + at toppdekselpakningene lak

Skrevet
jeg fikk defekt ventil til veivhuset. skjønte ikke en drit da nei.. . byttet alle slanger osv til osv men hjalp aldri. så jeg satte den inn til gs og fikk en stor regning på at de skiftet den en gang til. og jeg måtte betale for delen ennå en gang...

uler din på tomgang og eller? min gjorde det, + at toppdekselpakningene lak

det gjorde de med meg og.. men de er nå byttet:)

lite uling her gitt.. men den surkler/uler om man drar ut peilepinnen.. får ringe gs...

Skrevet

ser ut som om jeg har glemt en blendeplugg på pcven... ene hullet går slange i men ikke det andre... kjente på det ledige og det var ihvertfall vakum.

skal vell være slik?

Skrevet

Den surkler når jeg Drar opp peilepinnen til oljen... Noe som kan minne litt om uling men det er ikke mye..

er litt redd for å ta ventildekselpakningene igjen...

Skrevet

Skal skru av igjen ytterste delen av innsuget(med spjelda) imorgen å sjekke om jeg har fått entret det forbanna lufterøret skikkelig på veivhusfilteret..

Skrevet

skrudd opp aa sjekka igjen naa...

fortsatt samme problem..

sjekka gamle veivhusventilasjonen, null rift i membranen paa denne heller..

muligens noe annet som er tett?

Skrevet

Null oljeforbruk, eller ihvertfall ikke merkbart både før og etter bytte... Varierer litt på turtall avogtil men dette er ikke mye og heller ikke så ofte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...