Robin L Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 jeg fikk defekt ventil til veivhuset. skjønte ikke en drit da nei.. . byttet alle slanger osv til osv men hjalp aldri. så jeg satte den inn til gs og fikk en stor regning på at de skiftet den en gang til. og jeg måtte betale for delen ennå en gang... uler din på tomgang og eller? min gjorde det, + at toppdekselpakningene lak
Toby91 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 jeg fikk defekt ventil til veivhuset. skjønte ikke en drit da nei.. . byttet alle slanger osv til osv men hjalp aldri. så jeg satte den inn til gs og fikk en stor regning på at de skiftet den en gang til. og jeg måtte betale for delen ennå en gang... uler din på tomgang og eller? min gjorde det, + at toppdekselpakningene lak det gjorde de med meg og.. men de er nå byttet:) lite uling her gitt.. men den surkler/uler om man drar ut peilepinnen.. får ringe gs...
Toby91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 ser ut som om jeg har glemt en blendeplugg på pcven... ene hullet går slange i men ikke det andre... kjente på det ledige og det var ihvertfall vakum. skal vell være slik?
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Det skal være en stuss som er blendet ja.
Toby91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 da var stussen blendet. ingen forskjell...
Toby91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Den surkler når jeg Drar opp peilepinnen til oljen... Noe som kan minne litt om uling men det er ikke mye.. er litt redd for å ta ventildekselpakningene igjen...
Toby91 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Skal skru av igjen ytterste delen av innsuget(med spjelda) imorgen å sjekke om jeg har fått entret det forbanna lufterøret skikkelig på veivhusfilteret..
Toby91 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 skrudd opp aa sjekka igjen naa... fortsatt samme problem.. sjekka gamle veivhusventilasjonen, null rift i membranen paa denne heller.. muligens noe annet som er tett?
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Men bortsett fra at det surkler, er det noe som feiler? Går motoren ujevnt? Høyt oljeforbruk?
Toby91 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Null oljeforbruk, eller ihvertfall ikke merkbart både før og etter bytte... Varierer litt på turtall avogtil men dette er ikke mye og heller ikke så ofte..
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Da foreslår jeg at du bare slutter å dra ut peilepinnen mens motoren går.
Toby91 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Haha:) var litt olje i innsuget da..
Toby91 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 mulig jeg har en tett "oil separation valve" ?
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Det var en skvætt olje i innsuget mitt også. Kan jo være at "syklonen" som skal skille ut oljen fra oljedampen begynner å bli dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå