huldra66 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Da ble det nok en BMW i tunet Hentet hjem en bil til Kona , en 2010mod 320iA Cab med KUN 3700km på telleren Svart / Svart med Automat, Navi, M pakke ++++ Alu listene er også blitt lakkert med Svart pianolakk Som bonus fant jeg ut i dag att det er 3,5 år igjen på service avtalen , og Bavaria bekreftet dette Fant en veldig bra butikk som har mye erfaring med salg til Norge og alt gikk glatt. Men saksgangen hos Trangsynet tar to dager PGA ferieavikling Så får kjøre på Tyske Eksport skilter inntil videre. Listene er nå lakkert Svarte, bilder kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Heldig kone! Nydelig bil! Blir moro å se pianolakk listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Da var den hjemme ja? Får gratulere igjen. Til konen vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Gratulerer med lekker konebil =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Pianolakk listene / interiør ble slik Tatt med mobilkamera i kveld så kvaliteten er sånn passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Se der ja. Ble jo bra det. Litt for svart for min smak. Men virka mer eksklusivt med pianolakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Strøken cab! Fornuftig av deg å kjøpe BMW til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Gratulerer! Pianolakk lister er min personlige favoritt, så dette syns eg ble MEGET bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Nydelig bil! Ser nå at det er ingen tvil om hva som må gjøres med mine alu lister. De skal lakkeres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Nydelig bil! Ser nå at det er ingen tvil om hva som må gjøres med mine alu lister. De skal lakkeres! Syntes selv det ble meget bra , Alu istene er greie nok men virker litt kjedelige etter min smak. Bilen virker mere ekslusiv med pianolakk. Er ivertfall meget fornøyd med bilen og den blir bare bedre og bedre etter hvert som en kjenner den. Kan anbefale denne butikken for dem som vurederer importbil fra Tyskland , han selger 600 biler i året til Norge og alt av papirer til eksporten fikser han klar til du kommer og henter + ordner importskilt Jeg var der kun en halv time før jeg kjørte hjemmover med nybilen http://www.agt-hh.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Gratulere med NYDELIG bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Gratulere med NYDELIG bil! ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Gratulere med ny bil . Prøvde slik for noen uker tilbake og må si det var en herlig bil på mange områder men litt skuffa over responsen ved gasspådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Fornuftig konebil! Bare å få handlet før de begynner å snakke om Fiat 500, VW Beetle, Toyota IQ eller noe annet tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Gratulere med ny bil . Prøvde slik for noen uker tilbake og må si det var en herlig bil på mange områder men litt skuffa over responsen ved gasspådrag. Ja Stemmer det med gasspådrag , den virker litt lik en turbodiesel da det tar ett par sekunder før den gir full gass. Har hørt att dette er meningen pga snille utslipp ?? men har og hørt att det kan kjøpes en liten boks og koble inn som annulerer dette systemet, menn har ikke funnet ut mere ennå. Får ta litt etter hvert tenker jeg , har lyst på M3 eksos først og få fjernet 320 merket Har jo 850en viss jeg trenger en rivstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå