Øyvind L. Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=559334 4,0L og 480hk(minst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 sick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Å fy faen. Syns det sto roastbeef på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Helt klart en grom bil.. Men i fare for å høre gammeldags ut så synes jeg disse moderne DTM-bilene blir alt for vulgære med følelsløse vinger og diffusorer i alle kanter...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Racing handler om funksjon funksjon funksjon. Aerodynamiske konstruksjoner ser ofte spektakulært ut ! Ser helverst ut! Helsvart racerbil er så bøst uansett hva det er egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Racing handler om funksjon funksjon funksjon.Aerodynamiske konstruksjoner ser ofte spektakulært ut ! Ser helverst ut! Helsvart racerbil er så bøst uansett hva det er egentlig. Stemmer.. DTM er ikke som det var før i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Det er dette som var skikkelig DTM: E30 M3, 190E 2.5-16, Alfa'er, Opel, Volvo.. Ikke som nå med bare MB og Auda, og snart BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Denne var übergrom Jeg var der nede på BMW Welt forrige uke, jeg såg at de da holdt på å rigge opp til denne avduknings sermonien.. Får satse på de stiller ut bilen så vi får se den neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Det er dette som var skikkelig DTM: E30 M3, 190E 2.5-16, Alfa'er, Opel, Volvo.. Ikke som nå med bare MB og Auda, og snart BMW.. Helt enig! Drit fet film btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Det er dette som var skikkelig DTM: E30 M3, 190E 2.5-16, Alfa'er, Opel, Volvo.. Ikke som nå med bare MB og Auda, og snart BMW.. Javist, men livet må gå videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Jeg mente bare at det er mye mer artig og spennende når det er flere enn to/tre fabrikanter involvert i DTM, eller andre racing serier.. WRC tapte seg jo også stort når det nesten bare var igjen Citroën som hadde fabrikksteam, hvertfall i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Helt enig! Selv om racing handler om funksjon funksjon så kan det bli for mye av det gode! Personlig synes jeg VLN er midt i blinken, Der er det harbarka fullracingbiler og nesten originale gamle slitere. Når løpet forågår rundt Nordsløyfa får det ikke blitt bedre i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Jeg mente bare at det er mye mer artig og spennende når det er flere enn to/tre fabrikanter involvert i DTM, eller andre racing serier..WRC tapte seg jo også stort når det nesten bare var igjen Citroën som hadde fabrikksteam, hvertfall i mine øyne. Det er jeg helt enig med deg i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Må vel til Hockenheim å se dette neste år vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Personlig synes jeg VLN er midt i blinken, Der er det harbarka fullracingbiler og nesten originale gamle slitere. Når løpet forågår rundt Nordsløyfa får det ikke blitt bedre i mine øyne! Enig! Den M3 GT'en som BMW har hatt i langløpene i år er forresten knallfin! Litt rundere i fasongen enn DTM og WTCC-bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå