Ivrig86 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 E30 med E46 motor er namm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 E30 med E46 motor er namm!! Det er dødskult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hvorfor prøvde du boksen i hans bil egentlig? hehe Her er en film av samme bilen på Ringen i fjor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Var bare for å se om den passet i bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hva slags felger vil denne rulle på i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Hva slags felger vil denne rulle på i år da? Det er faktisk litt usikkert enda.. Mye annet på gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hva slags felger vil denne rulle på i år da? Det er faktisk litt usikkert enda.. Mye annet på gang da Spytt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Hva slags felger vil denne rulle på i år da? Det er faktisk litt usikkert enda.. Mye annet på gang da Spytt ut! Tja.. Jeg kan jo "tease" litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Da var bilen ute fra dvale og med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Ah, det var din som var på BMW treffet i helga ja! Dritpen M3! Men når jeg tenker meg om trur jeg denne ville vært hakket bedre uten de gule lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 fy fader å fin den m3'n der er da! bare og gi en lyd når du skal selge sier no jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Ah, det var din som var på BMW treffet i helga ja! Dritpen M3! Men når jeg tenker meg om trur jeg denne ville vært hakket bedre uten de gule lyktene Takk for det Hadde dessverre ikke spacere på da Nå har jeg satt 15mm spacere hele veien og det var helt utrolig forskjell!!Er glad i de gule lyktene jeg Ikke alle kan ha lik smak Nice!!! Takk fy fader å fin den m3'n der er da! bare og gi en lyd når du skal selge sier no jeg! Takk for det du Er det noen som ønsker å betale, så er jo alt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Sett gjennom hele tråden! Må ha vært gøy å ha den roadtrippen ned til ringen for å så kjøre der!! Et smykke av en bil har du også! Får vi sett denne på e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Sett gjennom hele tråden! Må ha vært gøy å ha den roadtrippen ned til ringen for å så kjøre der!!Et smykke av en bil har du også! Får vi sett denne på e30meet? Den turen var helt fantastisk Vi er en STOR gjeng som skal nedover igjen i august Takk for fine ord Ja, jeg skal selvfølgelig på E30meet! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå