Erikyog Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Bilen din er rå! Eneste jeg kan sette fingern på er at du kan fiske hele året du:) Sideblinken din:( Jeg har grøftlys på venstre side der det kommer fukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Helt rå farge på denne bilen, passer perfekt! Takk for praten ang vanosen, har fått sjekka litt opp, blir å sjekke nærmere på min etterhvert. Det som er rart der er at lyden er bare mellom 2800-3200 rpm, ellers høres det helt bra ut!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 grom bil god sommer !Takk Der ja! Originale csl felger? Flere bilder da mann!De er orginale ja Skal ta noen bilder snart av den Seff, ikke noe kopi dritt på en så fin bil Bilen din er rå! Eneste jeg kan sette fingern på er at du kan fiske hele året du:) Sideblinken din:(Jeg har grøftlys på venstre side der det kommer fukt.. Takk det samme, Erik Begge er helt ræva egentlig! Har glemt å bestille nye ca.100 ganger Helt rå farge på denne bilen, passer perfekt!Takk for praten ang vanosen, har fått sjekka litt opp, blir å sjekke nærmere på min etterhvert. Det som er rart der er at lyden er bare mellom 2800-3200 rpm, ellers høres det helt bra ut!? Takk for det Tror nok det er de boltene jeg sa til deg. Men det kan jo selvfølgelig være noe annet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 En kompis og jeg var en tur på gatebil på lørdag Regner med de fleste skjønner "ordspillet" i baktuten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Typisk, jeg som har snakka til kompissen min om de bremsene dine, så hadde du jo med deg bilen også!!! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Typisk, jeg som har snakka til kompissen min om de bremsene dine, så hadde du jo med deg bilen også!!! :/Å? Jeg sto jo bare noen meter på bortsiden av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Da er årets Nürburgring tur igang Skal prøve å legge ut litt bilder de dagene vi er der nede hvis dere ønsker Telefonbilde av bilen på dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 God tur. Våres er nettopp overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Fantastisk tøft med nye bremsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Kikka på bilen under e30meet. Skammelig fin, og de bremsene er bare for råe! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Fet bil og fete bremser (vil ha!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Takk for komplimentene Her er noen bilder fra turen og fra oldtimer grand prix Kommer flere bilder Yngve ventet på oss på kaia i Larvik Var heldig med denne parkeringen på en rasteplass! Nærmere blir det ikke Gutta på tur Espen kjører den gode Alpina C1 Vi alle var klare for senga da vi kom frem, men vi fant ut av at vi heller skulle spise litt mat å ta noen øl istedenfor På vei til grand prix banen for å se på oldtimer grand prix E9 CSL "Batmobil"! Verdens tøffeste og kuleste bil! Mclaren F1 GTR Longtail! Hold på å svime av da jeg så denne!! Nye 435i BMW test center Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Savner plassen allerede;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Filmet litt med mobilen på GP banen Er ikke de samme støykravene som det er på Våler her nede http://youtu.be/f2Kq1sgLy9o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Fin tur ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå