Remito Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Fin tur ser jeg Det var utrolig bra Gleder meg til neste tur allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Samme her. Er klar for å si det sånt. Skal gjøre litt mer oppgraderinger i understellet til neste år. Så får vi se;-) bil med større motor for komme etter hvert. Utrolig gøy med min nå også, sitter som ett skudd. Bidde dere på tiergarten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Samme her. Er klar for å si det sånt. Skal gjøre litt mer oppgraderinger i understellet til neste år. Så får vi se;-) bil med større motor for komme etter hvert. Utrolig gøy med min nå også, sitter som ett skudd.Bidde dere på tiergarten? Motor er egentlig det som er minst viktig når bilen skal oppgraderes Skal prøve å få kjørt mye mer til neste år Vi lå på Tiergarten ja Liker meg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Vi bodde på lindner hotellet, alt annet var fullt. Pent hotell da. Jeg kjørte 4 runder nå når jeg var der, pluss jeg satt på 3 ca. Bilen gikk bra den, men når jeg kommer til bakkepartiet etter adenau sliter jeg;-) der skulle jeg hatt mer motor:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Så ut som en fin tur! Er bare såååå klar for en tur dit selv!! Verdens beste sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Så ut som en fin tur! Er bare såååå klar for en tur dit selv!! Verdens beste sted! Turen var utrolig bra! Skjønner veldig godt at du lengter ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Da har bilen kommet seg ut, etter en lang stund inne Noen småting skal gjøres utover nå. Lakkere noen deler som ikke er strøkene lenger, bytte rådelager, justere ventiler, pluss litt andre småting Skulebollen, tommyf, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Den ser veldig lekker ut Hvordan brembo kit er det du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Den ser veldig lekker ut Hvordan brembo kit er det du har ?Takk for det Kalipperne fremme kommer fra Cayenne og bak er fra GT3. Skivene kommer fra E9X M3/1M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Utrolig fin bil! Liker utseende og fargen på denne godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Utrolig fin bil! Liker utseende og fargen på denne godt! Takk for fine ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Tanker? :) Sondre92 og tommyf reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Gjennomført bil! Er det nye banehjul som er på agendaen på det siste bildet? Ser ihvertfall veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Det gjør seg med brembo, for å si det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Gjennomført bil! Er det nye banehjul som er på agendaen på det siste bildet? Ser ihvertfall veldig lovende ut! Takk for det Der traff du veldig bra, Dal-z Håper de blir knall med r dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå