bmw320da Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 noen som har noen tips?? er det viftebryter som har gått i stykker??
danny91 Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 jeg har samme problemet, bare ikke orket å fikse det... var det en sikring eller rele? husker ikke helt hva det var, men var noe lett å fikse;)
scoot Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 http://mikeys.blogg.no/1254278021_bmw_e ... stand.html
lierbimmer Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 samme feil på min.. sjekk børster på viftemotor først. eventuelt vifte resistor/motstand
bmw320da Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 går det virkelig an å kutte ut motstanden og lodde på en ledning?? vill tro motstanden har en misjon??
Yngvejos Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 går det virkelig an å kutte ut motstanden og lodde på en ledning??vill tro motstanden har en misjon?? Motstandene er der for å justere turtall. Ved å ha forskjellige motstander i serie med vifta, får man spenningsdelig mellom varmeappratvifte og motstandspakken. Høyere motstand = lavere hastighet fordi mesteparten av spenningen blir liggende over motstanden. Hakk nr 4 er nøyaktig det du beskriver, ledning direkte til motoren.
scoot Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Jeg har lodda på en ledning over på min motstand, funka som faen de siste 2 månedene det ?
bmw320da Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 ok?.. men da får jeg vell fortsatt kunn hastighet 4?? i og med att det er motstanden som gjår at den går langsomere?.. men hvor ligger denne egentlig.. var av med plata under på pasaskjer siden.. men så ikke noe som lignet på dette.. noen som har bilde på plaseringen??
Re4lP0wer Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Den er opp under plata på passasjersiden. Hvis det er e46 du har? Så ligger den opp under imot, litt i mot 'midtkonsollen'.
KrHeLl Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Samme på e36. Under plata og til høyre inn i kammeret til kupefilter. stikker 4ledninger ut av den(hvertfall på analog klima).. Hvordan den ser ut avhenger om du har digital eller analog klima (med eller uten display).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå