M3cabriolet Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/To-skad ... 38617.html
Dirty Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Den er lei men ikke rus eller høy fart ? mitt på ei slette jo
SweetBMW Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Snakka vel og tok øya fra veien da, ned i skråningen og opp fjellkanten.. At folk får det til er jo utrolig men det går jo an.
M3cabriolet Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 gamlebilen min ja. det hadde visst kommet en MC i høy fart i mot, som hadde kommet litt over i motsatt kjørefelt. sjåføren av bilen hadde instinktivt svingt unna, og hekta ba borti fjellkanten og flippet bilen over på siden. hverken høy fart eller rus inne i bildet her!
flobben Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 gamlebilen min ja. det hadde visst kommet en MC i høy fart i mot, som hadde kommet litt over i motsatt kjørefelt. sjåføren av bilen hadde instinktivt svingt unna, og hekta ba borti fjellkanten og flippet bilen over på siden. hverken høy fart eller rus inne i bildet her! "det hadde visst kommet en MC i høy fart i mot", høy fart må vel ha vært inne i bildet da
M3cabriolet Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 gamlebilen min ja. det hadde visst kommet en MC i høy fart i mot, som hadde kommet litt over i motsatt kjørefelt. sjåføren av bilen hadde instinktivt svingt unna, og hekta ba borti fjellkanten og flippet bilen over på siden. hverken høy fart eller rus inne i bildet her! "det hadde visst kommet en MC i høy fart i mot", høy fart må vel ha vært inne i bildet da hehehe, ja, men ikke for M3'n daaaa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå