danny91 Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 prøv å la bilen stå stille noen timer, og prøv å se under bilen hvor det lekker fra
Stonescream Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Jeg forsøkte å lime min radiator, men det holdt ikke, så skal forsøke å skifte den i dag
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 prøv å la bilen stå stille noen timer, og prøv å se under bilen hvor det lekker fra Er ikke så lett det når det er et stor deksel under motoren men ser at det er vann oppå deksle
Stonescream Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Dekselet er lett å ta bort. 3 skruer på hver side og 2 bake og så drar du det bare bakover.
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 hva er forskjell på rød og blå frostveske?
oleo Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 hva er forskjell på rød og blå frostveske? Rød er spesialvæske for lettmetall topp. Jeg vet det er dem som kjører på blå selv med lettmetalltopp, men du må aldri finne på å blande dem!
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 hva er forskjell på rød og blå frostveske? Rød er spesialvæske for lettmetall topp. Jeg vet det er dem som kjører på blå selv med lettmetalltopp, men du må aldri finne på å blande dem! hmm. koffor ikke? trur det hva det på gale bilen min at det hva rød på fra før og jeg fylte på blå
Haug530D Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 hva er forskjell på rød og blå frostveske? Rød er spesialvæske for lettmetall topp. Jeg vet det er dem som kjører på blå selv med lettmetalltopp, men du må aldri finne på å blande dem! hmm. koffor ikke? trur det hva det på gale bilen min at det hva rød på fra før og jeg fylte på blå Da vil du til slutt få en tykk grøt som tetter hele kjølesystemet, derfor skal du ikke blande de.
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Hadde på sånn radiator tett i sted og fylte på blå kjøleveske etter 2-3 timer og lufta systeme men da kom det ut hvit skum fra luftehullene til kjølesysteme. hva kan det skylles? har hatt blå kjøleveske heletiden
oleo Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 For å si det kort: Blander du Rød og Blå kjøleveske så risikerer du få noe i likhet med sement i kjølesystemet... og det vil du IKKE like Blå frostveske (MEG-Monoetylenglykol) Rød frostveske (OAT– organisk syre teknologi)
oleo Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Blå frostveske er i dag ikke farlig for Alu-topper... men tidligere var denne tilsatt elementer som tæret på Aluiminiumet... ikkje bra!
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 For å si det kort så angre jeg på at jeg kjøpte bilen:( Alt har gått til helvete etter jeg kjøpte denne bmw:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå