HalvorK Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Tenk deg om 2 ganger før du kjøper scorpion. Det anlegget er det MYE lyd i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Jeg har fått montert Scorpion på min, og kjørt litt med den i dag. Som nevnt over er det MYE lyd i dette! Jeg hadde ikke villet ha det på en bruksbil i hvert fall. Bråker veldig mye på lavt turtall, og det er slitsomt ved jevn kjøring. Skulle jeg tatt en lengere tur ville jeg faktisk vurdert å bruke ørepropper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Jeg syns det var perfekt lyd med mitt Scorpion anlegg på 328'n. Det var litt mye brumming på lavt turtall innimellom, men det plagde ikke meg. Varierer litt fra person til person og motor til motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Som du seier varierer det nok fra person til person. Er 328 min også.. Jeg synes det bråker veldig mye, og jeg synes det hadde vært veldig plagsomt om dette var bruksbilen min. Meget lekker den 328'n du hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Har kjørt med Scorpion på min E36 323i i over 5 år nå. På lengre turer blir det litt for mye resonans inne i bilen, men ved småkjøring er det helt ok. Kanskje litt for mye "rånerpreg" over lyden etter min smak per dags dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Har du mye penger så har jo Ferrita råe anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Jeg kjører med scorpion på min 320i cab(E36) og er meget fornøyd Ikke for høy lyd, men nydelig lyd når man drar på litt! Hadde simons på min gamle 520i(E34) og det bråkte alt for mye. Ble veldig rånelyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Hmm.. Begynner å bli skeptisk til Scorpion nå også, etter det dere skriver. Må prøve å finne noen filmklipp på youtube, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveineirik Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Syns ikkje scorpion har så veldig høg lyd, men den er mørk djup så det brummer godt når en kjem kjørande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Hehe.. Får vel bare kjøpe og prøve, ser det ut som. Blir jo smak og behag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Sebring <----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Jeg har noen laser bakpotter til 325/328 på jobb som du kan få billig Klarer ikke å finne ut så mye om lyd egentlig.. men andersw hadde de på s50b32 sin og var grom lyd det ut av det. Dyp og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Jasså? Hvor store er dem da? Sveises på går jeg ut i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Er de 2x2 tro? De skrues fast bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 viewtopic.php?t=183931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå