Gå til innhold

Effektanlegg til E36: Hva skal man velge?

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har hadd både simons og supersprint på E36 325.

Simons: drittkul lyd, får frysninger etterhvert som turtallet øker! men.. ufattelig mye bråk på tomgang og myyye resonans/brumling i kupe'en under vanlig kjøring.

Supersprint: enda kulere lyd enn simons på turtall, og stille og behagelig under 3500rpm. Her var det ingen bråk på tomgang, og heller ingen resonans/brumling i kupe'en under vanlig kjøring. Anbefaler dette sterkt!

Eneste erfaringen jeg har med scorpion er fra 318is, og der ble det endel bråk på tomgang ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint kan skaffes fra bilxtra og felgimport som jeg vet om ihvertfall ;)

Evenlol: mitt supersprint anlegg kjøpte jeg brukt og mtp utseende på selve potta og rørene var det nok 2 år+ Der var det en liten antydning til rust midt under potta, men den potta var DEKKET i dritt når jeg fikk den. Om man tar seg en underspyling i ny og ne er det nok ikke ett problem med rust og underspyling tar vel de fleste som bryr seg om bilen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Supersprint ruster som et helvete om du skal bruke den om vinteren. Holder knapt et par år.

Ser ut som det blir til at jeg kjøper anlegget av mr.ullsokk, så da får vi se om jeg blir fornøyd eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! 2500,- for Scorpion?

Jeg skal LETT ha det på min.. :P

Hvordan er lyden i det kontra orginalt anlegg på 320i? Vil egentlig ha høy lyd og bråkete jeg da, går mot mainstreamen tydeligvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Jeg kan jo fortelle at jeg endte opp med å kjøpe "LASER" catback. Jeg kunne ikke ha blitt mer fornøyd.

Det er minimalt med lydvolum(kun en litt fin anonym brumling) når den står på tomgang, men når du moser på litt så begynner orkesteret og spille.

Deilig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle at jeg endte opp med å kjøpe "LASER" catback. Jeg kunne ikke ha blitt mer fornøyd.

Det er minimalt med lydvolum(kun en litt fin anonym brumling) når den står på tomgang, men når du moser på litt så begynner orkesteret og spille.

Deilig! :D

Få ut et lydklipp a mr, lyst til å høre lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...