Bjanne Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 liiiiten update her da. skjer ikke svært mye, men litt har fort så mange ting gående :S fått satt i et nytt ratt og sete nå hvertfall, mangler pasasjer setet hyd brekk og buret så er man sånn sett klar for litt slædding
Bjanne Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Blei litt forandringer i planene her, det ene sparco setet blei byttet ut i to flotte OMP seter i stede må bare få meg undestell til de så ere gode greier. hvis noen vil ha sparco setet er det bare å hyle ut. mmmm skal hjem å få lekt litt med bilen i løpet av uken, da blir det å ribbe den for alt som ikke har blitt tatt ut til nå. gulvteppe taktrekk cd veksler og div greier. skal også få montert en csl luke jeg har fått byttet til meg. skal til Pedersens racing straks å få hentet buret som skal inn i bilen, også må jeg finne en kar til å få sveist det fast. og få lakket bilen inni.
Bjanne Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 da har jeg endelig fått tid til å gjøre litt hvertfall. fått revet ut taktrekk og halve teppet, skal ut med takluke og dash neste gang jeg har tid å holde på litt. så skal buret sveises inn, og en plate inn for å dekke til der takluka var. må få tak i setefester til stolene og 4 punkt belter. noen som vet om en plass i norge eller utenlands man kan bestille K sport sin dual cyl hyd håndbrekk ? litt greieere å montere den enn single siden det er to bremserør som går bak på disse bilene.
BilBruker Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Skaff deg Disney sponsor og få på "Lightning McQueen" stickers! Ellers, veldig grom skrensebrakke!
Bjanne Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Ja hadde vert greit å fått spons a Disney! skal ha på de dekalene, så fort ejg får de laget så blir det å lakke felgene røde Har EEEEENdelig fått rivd ut siste rest av teppet og dash og alt som kunne skrues ut av vekt inni bilen. takluken er fjernet, og jeg prøver å finne ut av om jeg skal bytte hele taket, eller sveise igjen hullet. eller bare få tak i no plexi glass. har fått gjort en avtale med PeeBee, så skal få 55 graders forstillings kitet på bilen om ikke for lenge. også må jeg få satt i buret og få tak i fester til setene så bilen er kjøre klar. må også få tak i lås til carbon lokket og låser til fangeren, så den er raskere å få av og på når jeg skal på hengeren. til og med fått tid til å gjøre ferdig en bil jeg bygget om for å selge og. skal godkjennes så fort kontrolløren på BT er friskmeldt. så skal den selges, så bare å hyle ut om noen vil ha den !
Anders92 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Du som holder til nede på Hovet? Mener jeg kan huske deg fra jeg var litt mindre.. Fete biler iallefall! Har stoppa å sikla litt et par ganger, skal du se
M3 Atle Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Har 4punkts-belter jeg bjanne. Pm om det skulle være intressant. Skal få dem billigt. Ikke noe papirer på de da
Bjanne Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Ja mora mi bor der, sÅ har hu en stor parkeringsplass så er kjekt å sette i fra seg der
Bjanne Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Har 4punkts-belter jeg bjanne. Pm om det skulle være intressant. Skal få dem billigt. Ikke noe papirer på de da you got mail
Anders92 Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Tja, vet ikke hvor lurt det er med tanke på all den stjelinga som er her. Men det er nå så Får håpe jeg får se det ferdigstilte lynet i disse trakter mot sommern da
joachim sørlie Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Får jo også hydraulisk håndbrekk med to pumper på fra Stian Sørlie motorsport.. Det ser faktisk veldig bra ut er hvertfall verdt og sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå