stianvell Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Ser bra ut dette ! Hvem sveiser bur for deg forresten? trenger å få mitt inn i E30n jeg å..
Bjanne Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 takker for det marius broby sveiste for meg, men han nevnte at han ikke hadde tid til annet enn sin bil i den nærmeste fremtid da jeg henta bilen. men er jo bare å høre med han.
Bjanne Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 innvendige speilet ? er vel litt ugunstig å selge det, trenger det på banen vil jeg tro. mm jeg har et liggende hjemme fra et av de tidlgiere prosjektene.
Bjanne Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Nå fikk jeg telefon om at eksos og takluke erstatter er ankommet heimen og ! har sååå lyst å over fjellet igjen å få skrudd litt bil nå !!! sattan å jeg gleder emg til å høre lyden av ingen katter og rustfritt hele veien !
Bjanne Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Jajajajaaaa... fått jobba litt i dag da ! men stanget mest i veggen. fikk testet passformen på carbon lokket til takluken, passet utrolig bra ! så må bare få skrudd den fast og limt litt så den er tett når det passer seg inn deretter begynte jeg å demontere i motorrommet for å bytte grenrør og eksos. tok ut ac slanger og filter, skal fjerne pumpa seinere en gang. fikk fjernet topplokk, ekspansjonstank og diverse småting så en kommer til. fikk løsnet muttrene til grenrøret greit og begynte under bilen. tok at hele eksosen i ett utenom grenrørene. så var det bare å ta de ut, og byte over alle sensorer til nye grenrørene. når jeg skulle montere de nye kom smellen da. flensen var jo 10 ganger så tykk som orginal flensen, så Pinneboltene var ikke lange nok. så etter lang furtetid, kom jeg til å kikke på s50 motoren til en kompis, og så at den hadde lange nok bolter, så skal stjele noen fra en annen kompis sin raste motor i morra å prøve å få satt det sammen innimellom i morra skal jeg få satt på PeeBee forstillingen å få testet det ut legger ut bilde av et bryter panel jeg kjøpte på GS, litt mye farger på det, så må prøve å få tonet det ned litt etterhvert. Fikk tydeligvis ikke bildene til å fungere men. var bare noen bilder av gammle og nye eksosen og no grier
Bjanne Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Ja merket det, linkene funker. Men mine pc ferdigheter er begrenset så om noen klarer Å trylle de frem ere jo greit
Nupen1 Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Skjer ting her ja Dei pinnboltene koster null nye og!! Så slepp du slitt om bolter er rustne etc..
Bjanne Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Problemet er ikke prisen, men tilgjengeligheten :/ må ha bilen av bukken i dag også sette snuten mot Bergen igjen og ha eksamen i 3 uker :/ men skal prøve med noen fra en s50 etterpå, de så lengre ut:)
Bjanne Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Dette har vert en forferdelig helg !! "S50 pinneboltene" passet bra til å få festa grenrøra så det fikk vi på etter litt kuking opp og ned med bilen. men å få på mellompotta på grenrøret, DET vakke lett ! de passet rett å slett ikke på, prøvde å slipe innersiden av flensen så den ville skli over grenrøret, det var no-go. endte opp med å bruke den delen fra det gammle eksosanlegget. ble da en lyddemper mindre i anlegget. etter litt kødd frem og tilbake fikk jeg omsider siste mellompotte og bakpotta på. satt sammen alt i motor rommet og fyra i gang motoren. FY FAEN å lyd det blei ! er slik at jeg er meget skeptisk på dB kravene :S høres ut som skikkelig banebil nå har fått pusset vekk brent kitt og tectyl under bilen der hvor buret er sveist i gulvet og fått på noe zink grunning så det ikke rustær vekk- fjernet AC pumpe, strammehjul, vifte og radiator. ble masse god plass til ny olje kjøler og el vifte da. har også fått satt på PeeBee forstillingen, som til min store skuffelse var feil. har fått feile endeledd og bakre foring til bære armene, ringte PeeBee og fikk han til å sende meg nytt på mandagen har også fått festet setet skikkelig og i dag, brukt litt tid på det legger ved noen bilder, er ikke av beste kvalitet men er nå noe får ikke til de bildene om dagen jeg... rart..
Anders92 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Må være noe rart med de bildene der. Gikk helt smertefritt da jeg kopierte de, åpna i ny fane, og kopierte tilbake i "img" feltet. Noe film av lyden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå