APedersen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Kjørte oljebytte på BMW'en i helga, og tenkte at jeg like godt kunne ta ut punnpanna og sjekke denne oljepumpa som jeg har lest at boltene kan løsne på. Det er jeg glad jeg gjorde! 4 bolter lå i bunnapanna, du kan tro jeg var sjokkert En av de var for oljepumpe til motorblokk, det to andre boltene som holdt pumpa til blokka var løse De tre andre holdt oljepumpa sammen , det var riktignok 4 bolter til, men de var alle løse. Kjedet til oljepumpe hadde 2 cm slakk, det viste seg at strammeren var skrudd helt tilbake Strammet kjedet og skrudde alle bolter til riktig moment med locktite. Absolutt lurt å sjekke dette på BMW V8'ere !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Se der ja. Jeg fant bare en bolt i bunnpann mi, men alle boltene som holdt pumpa sammen var løse. Undres hvor lenge det holder med locktite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå