EirikL Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Hæ, har du betalt for et sett med RS som du aldri har fått? Dæven, da hadde jeg blåst en sikring eller to! Men jo mer jeg tenker på det, hadde det vært litt tøft med hvitt senter mot grå bil
FredrikE24 Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Få på senterkopper med BBS emblem på så blir det bra! ^^
FTE Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Åh, DEN var tøff! Og de felga. Er det sånne spinners eller?!
Torek Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Taaaakktakk! Hæ, har du betalt for et sett med RS som du aldri har fått? Dæven, da hadde jeg blåst en sikring eller to! Men jo mer jeg tenker på det, hadde det vært litt tøft med hvitt senter mot grå bil Nei, jeg betalt for noen 3-delte Speedline Mistral som jeg aldri fikk. Fyren har visst svindlet mange flere enn meg. Ref link: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=13270 Få på senterkopper med BBS emblem på så blir det bra! ^^ Helt enig der. Det kommer Åh, DEN var tøff! Og de felga. Er det sånne spinners eller?! Åtusentakk! Ikke spinners, men har litt seidl styling på lur som kommer på til neste sesong.
Muffins Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 elsker bilen din, men hva skjer med gamle oblater?
babjorn Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 elsker bilen din, men hva skjer med gamle oblater? Fikk sikkert lov til å beholde den fargen på oblatene siden dem matcher felgene Er jo riktig farge,eller har jeg feil på bilen her også hehe nydelig bil.
FredrikE24 Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Oblatene dine er uten strekkode, du har sikkert henta nye oblater på trafikkstasjon også har de skrevet på reg. nr med tusj? Sikkert det han mener
Muffins Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Gamle oblater? Forklar. Trodde alle fikk røde og hvite men tydeligvis ikke
Torek Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Trodde alle fikk røde og hvite men tydeligvis ikke Ja, jeg tror også det. Iallefall er mine røde og vite
Torek Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Ja, ekke de røde og hvite da? Hehe..neida, jeg skjønner hva du mener. Det er som E24Bimmer628Csi sa, nemlig at jeg henta ut skilta over disken og derfor fikk en litt annen type.
Jørgen Lie Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Må være lite bilinteresse ut å gå om man legger merke til det der Eller, usedvanlig oppvakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå