BMW E30 325 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 duh torre ? du kan gi de til meg vettu dumt deksla ikke passer hjula mine :/ du rocker fremdeles:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Sender deg PM disaster. Oi. Det vakke dumt tenkt, Marius! Si ifra hvis du er i "området" da, så kan du ta med deg rubbel og bit Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Da er fansene solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Yees they are!! Jihuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Grattis Skal få sendt dem i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Jepp. Ps: pappa sin profil. Nå som jeg har kjøpt BMW og handla hjul så må nok lage min egen bruker snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 gromme felger lyst på orginale selv men jeg har gs retro felgene:P ikke det gromeste men det duger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt siderute billigst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Sjekka koed brukt? Så det på face.. Suger max.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Nei, hakke sjekka der Men takk, skal gjøre det! Yes, forbanna pakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Så det der på face jeg og ja! Dritt! Hvilke hårete planer har du nå da, nå som du skal selge RS'ene? Vi har ikke samme planer håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Vet ikke, men finner vel på noe:) Hehe hva slags planer har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Hvordan er den øverste lista på døra festa? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Den lista drar du rett opp Festet med klips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Ohh.. Nice! Tusen takk, Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå