Andy520iA Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Blitt skikkelig tøff denne her nå. Likte aldri grønnfargen. Men nå er det jo skikkelig seriøs banebil:) Digger looken. Stå på, du er flink!
Dirty Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Skrevet Mars 10, 2014 Lenge siden update nå, Men her kommer det en god en Ny pedalboks er montert Spacere med skikkelig Studs er montert Har hatt den ute på prøvetur og fikk en ny liste med ting som må forbedres handsome, anders e30, matsby og 2 andre reagerte på dette 5
matsby Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 skriver ikke så mye inne her men har lest igjennom prosjekttråden din om må si at 2014 looken ser rimelig bra ut veit ikke om du har nevnt det før men hvilken dashlogger kjører du med ? Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Skrevet Mars 23, 2014 Den er Faktisk fra biltema, haha.Men er samme type som KL-Racing.se selger bare uten et par funksjonerFunker helt OK
Dirty Skrevet April 21, 2014 Forfatter Skrevet April 21, 2014 Ja det har det vært lenge siden update. Bilen har hatt sin første tur på bane i 2014var moro men clutchen ville ikke mer! forbanna dritt den ble montert i fjor Klar for å bli herjet med kommer nok flere bildre av kjøringen.men til det triste!!!!drittjobb å demontere girkassa..enda mer surt at trykkplata også er gåen!!!
Dirty Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Da er vi kommet hjem fra Danmark ( DHB)Alt funket perfekt hele helgen, Vi hadde med oss 50 personer på tur. med fult opplegg. så det var vanittig gøy Nå er jomfruhinna tatt og drifteskadene har kommet Kom på12 plass av totalt 176biler i klassen Semipro, eller street som de kaller den i Danmark, Veldig fornøyd med det.Filmer fra turen kan ses her http://www.sttr.no/ Litt bilder fra helga.. handsome og Tyggern reagerte på dette 2
Dirty Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Vært på rudskogen i helgen med Teamet, Team BajasBilen funket som et skudd!! et par snutter
tommyheimberg Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Rå bil og rå kjøring:-) tydelig att du har god peiling på kjøringa, ikke mange som har nesten like hel bil etter en sesong:-)
Dirty Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Takk for det I vinter må jeg nok bygge om bakstillingen litt, trenger mer feste. må ha mer røyk
sveigis Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Jeg så deg på e30 meet.og din kjøring var et av høydepunktene:) Dirty reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 ligger vel et par bilder av bilen din her hvis du er intereisert https://www.facebook.com/janrogerk/media_set?set=a.10154617920575089.1073741831.685845088&type=1 Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Takker for det Sesongen er over for min del, nå orker jeg ikke mer hehebilen har funket smertefritt i heleårHar hatt det lenge på agendaen om å shine opp elnettet. så idag gikk jeg konkurs på torshov og biltema. Har reve ut alt av kabler i bilenEtter litt arbeid ble det seende sånn ut Motorstikka og tenning\start Ellers fant jeg noe rust [-( tommyheimberg reagerte på dette 1
|Ole| Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Bra arbeid som ALTID ! Standard Rustplass det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå