Dirty Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Skrevet Februar 29, 2016 13 timer siden, RF91 skrev: Ganske ironisk at i da siste innlegge ditt so vurdera du å legga drifting litt på hylla pga kjerring og unga, og so kjem du tilbake med kompressormata S62 Ha-Ha men er et faktum det. men måtte ha noe å gjøre i garasjen på kveldene. ikke sikkert det blir så mye kjøring
Dirty Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Skrevet Februar 29, 2016 (endret) Ja det gjør jeg må vel få meldt meg på snart kanskje Endret Februar 29, 2016 av Dirty RF91 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Skrevet Mars 1, 2016 rått med kompressor bygg! trudde du var helt for ren sugis mtp mins mulig problemer Dirty reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Skrevet Mars 1, 2016 hadde jo vært jævla typisk det! Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Skrevet Mars 9, 2016 Ble et par timer i garasjen ikveld, har startet opp beistet. sviver litt surt på tomgang og muligens ikke helt på alle sylindere smeller også litt i innsuget, hadde ikke tilkoblet vifte eller luftet motor så ville ikke la den gå varm. Satser på det blir saker så fort den får litt varmgang i seg, har stått siden i høst Video Ellers så har jeg fått lagd en catchtank og skal sveise på AN12 nipler jonas1/// og Chris11slett reagerte på dette 2
Teigland Skrevet Mars 13, 2016 Skrevet Mars 13, 2016 Hvilken presse har du? ESS sine pleier vel å bruke chargecooler i innsuget, ikke intercooler forran.
Dirty Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Skrevet Mars 13, 2016 7 minutter siden, Teigland skrev: Hvilken presse har du? ESS sine pleier vel å bruke chargecooler i innsuget, ikke intercooler forran. Stemmer har ESS sitt, dette herhttp://esstuning.com/e39-m5-vt1-560-supercharger-system/
Teigland Skrevet Mars 13, 2016 Skrevet Mars 13, 2016 Ok, Mente de sa de hadde luft til vann kjøling i innsuget men kan bare ha vert noe de laget på KingB sin. for intercooler setupen din er vel hjemmelaget?
Dirty Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Skrevet Mars 13, 2016 Mitt er hjemmelaget ja. aldri sett det før på s62 kitte så tror det også må være custom ?
RF91 Skrevet Mars 13, 2016 Skrevet Mars 13, 2016 Feit lyd på videoen Ha du ein eller anna dumpventil, eller køyre du utan? Hakje spesielt god greie på overlading Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Skrevet Mars 14, 2016 21 timer siden, RF91 skrev: Feit lyd på videoen Ha du ein eller anna dumpventil, eller køyre du utan? Hakje spesielt god greie på overlading Lyden kommer fra pressa, men er usikker på hvor sundt det er, så burde vel få på en dumpventil
sveigis Skrevet Mars 14, 2016 Skrevet Mars 14, 2016 Dette blir bra Når jeg så hvordan du tuktet den på Rudskogen som ren V8 ,blir det vel enda mer fart på hjula nå . Egentlig så er ikke jeg så opphengt i banebil bygg men denne liker jeg og følger med på . Gøy tråd Dirty reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå