Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Jaha?

Rusfri e30 som er gjennomført både utvendig og innvendig, vær sin smak

Men jalla er den ikke. Dødningshoder er heller ikke min smak, men nå var lakken sånn når jeg kjøpte den ;)

Er ikke konmet ut annet en dritt fra kjeften din, alle årene jeg har vært medlem her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det plutselig ikke lov å ha egene meninger. Hvis ikke man liker det andre driver med så er man en dust som bare er negativ.. Herregud det må da være lov og være uenig uten at folk skal bli grinete av den grun.!!!!

#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det plutselig ikke lov å ha egene meninger. Hvis ikke man liker det andre driver med så er man en dust som bare er negativ.. Herregud det må da være lov og være uenig uten at folk skal bli grinete av den grun.!!!!

#-o

Joda, sant det MEN han der igjentar seg kontinuerlig overalt på heile forumet om akkurat det samme emnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa men går ann og skrive det på en litt bedre måte en at bare alt er jalla utenom motoren.

Som f.eks: Grom motor. Men ikke helt enig i karroseri og dekor valg til bilen du putter en så grom motor i.

Men dette er jo internett så skal vel ikke ha for store forhåpninger :D

Nice ride alt e har og si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida han er ikke noe å bry seg om, folk skal så klart få lov til å mene at bilen min er jalla stykk osv

tar meg ikke akkuratt nær av slikt :mrgreen:

er en banebil og jeg digger hvordan den har blitt\blir :D

NBCustom\Anders skal nok bare ta igjen, han har så tåpelige meninger og teorier om ting som han kommer med på @bimmers.no MSN gruppa at alle ler av han der :applause:

Nok oftopic, drama har vi tulletråden til gutter.

I morgen kommer det byggebilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: øivind: Aldri sagt det jeg;) ytret kun min mening om vedkommendes måte å ytre sin mening på.. - om det var meg du sikta til.

Nokk ot fra min side, greide ikke å holde munn

diohrvik ytrer sin mening om bilen til Dirty ikke om personen Dirty...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme Mpower, hadde aldri satt i en 540 motor for eks ;)

Liker best 6er jeg også. men gøy å prøve noe nytt

hadde jeg virkelig satt meg i selene, og fått med noen kamerater så hadde vi fått den ferdig til Juli treffet.

Men sparer meg til sept.treffet bedre å gjøre det skikkelig en å forhaste seg

My smådill som må gjøres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med så grom motor i det jalla karosseriet? Ville nok heller påkosta karosseriet og fjerne team turtall-emblemene, lol.

siden det er tydelig du ikke vet hva du prater om er det vel like greit å holde slikt for deg selv? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...