Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Søk på e30 frontmaske på ebay.de

der får du en ny innvendig front for 80 euro.

Skal få laget avtagbar front på min iløpet av vinteren. Bruker hardtop sin guide :)

Å må sjekke ut :)

Hvordan oppsett er det folk bruker.

Når de bygger m5 bakstilling på e30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker E34 540, M5 E28 535, M5 og noen 7 serier er like.

Da bruker du ytre medbringerne, og drivaksel knutene fra dem, så kjøpe man sviktstål aksler fra PPF eller Shelholm. Så må du bygge om litt på traversen til 210 diffen.

Her kan du lese alt om dette: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... f=1&t=1974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH takk :) får ta å lese i kveld og handle inn litt deler.

skal til på bensinsystemet idag kan bli spennende :mrgreen:

har ikke helt skjønt hvordan det fungerer med den btr'n som sitter under under bilen org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre og Martin har ca samme effekt som meg 650 hk i motoren og har kjørt bånn gass i fire sesonger nå vel uten å gjøre en dritt :D

Det er ikke retur i bensinsytemet og kun tur inn på begge fuel railene og trykkregulering av tilførselen, jeg har tigga på en an kobling i begge endene og kjørt de sammen inn i regulatoren og retur til tanken derifra. Med fuelcell og feite pumper så er det utvilsomt det beste,men det funker å koble seg rett inn på den orginale slangen som er presset på fuelrailen, endre og Martin fikk ikke tid til å bygge om sånn jeg har gjort men det har funket for de i flere år nå,

Husk at hvis du tigger fuelrailene så må du trykk teste de da orginal loddinga rudt dyse festene smelter og så får du lekkasje, det er bare å slaglodde rudt "koppene"til dysene.

Et annet tips er å trekke rattakselen lenger inn i bilen hvis ikke kommer du til å slite med å få sammen styringen. Du må lage en litt slankere del der servoleddet pleier å sitte for at det ikke skal bli for mye å bygge om på gren røret

Bakstillinga kan PEE BEE motorsport sveise i jigg så du får grom In festning til m5 diff

Lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg skal bare lage en T på bensinslangen som kommer fra pumpa og koble meg inn på begge railene på motoren?

Denne regulatoren må vel koblet på inni alt dette her?

blir den kjappe løsingen først og den med ekstern btr og retur når jeg får tid.

Det med rattstammen skal jeg titte på ja :)

har prøvd med eksosen og den tar i rattakslingen så må til med noe gøy der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss trodde den var mye tyngere jeg.

men da tok jeg feil gitt :P

skal følge med her ;) sett på tråden din et par ganger før. ser ut som du vet hva du driver med :)

Det blir nok bil av dette også igjen skal du se

bygde meg giroverføring idag og gikk igjennom elnettet så tenkte å prøve å koble opp det elektriske i morgen.

det kan jo også bli spennende :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...