Dirty Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 kom en pakke i posten idag også gitt og i morgen håper jeg M5 eksospottene kommer Filter og div til pedalboksen, Dyre saker må lage feste slik at jeg kan justere de, så jo ikke ut nå
Dirty Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Fikk m5 eksosen idag, ble trangt!! Ikke helt sikker på om jeg liker det; men er jo V8 og banebil så funker nok Må justeres litt men. Strake rør, spent på lydbildet Må smi litt her ja,
Dirty Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Spent på bilde med fanger jeg:p Har bare en FÆL rieger fanger, må få handla en mtech Så vil ikke legge ut bilde av hele fangeren haha
NeonMuffler Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 jålete! hvor fåes kjøpt KN filtre? skulle hatt et selv hva er innv dia på de du bestilte?
Netlandet Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Dette blir en morsom banebil! Liker fremgangen Har en glassfiber m-tech2 bakfanger liggende til deg i Askim 750kr om du henter den!
BMW E30 325 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 ååååfaen, da skjønner jeg. syns jeg husket du hadde mtech2 bak også jeg serru. men med fanger burde det jo bli brukende
Dirty Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Hah, alt er beire enn dei der Enig men grei reservefanger om man knuser den andre. Dette blir en morsom banebil!Liker fremgangen Har en glassfiber m-tech2 bakfanger liggende til deg i Askim 750kr om du henter den! Tar den jeg, men du må nok sende den jålete!hvor fåes kjøpt KN filtre? skulle hatt et selv hva er innv dia på de du bestilte? Sjekk ut linken, Du burde funne noe her http://www.gundersenmotorsport.no/lopsb ... -universal ååååfaen, da skjønner jeg. syns jeg husket du hadde mtech2 bak også jeg serru. men med fanger burde det jo bli brukende Har kun denne fæle GTS fangeren, Men det må bli Mtech2 før sesongen
Dirty Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Kva er ein m-tech2 i glasfiber verdt for deg da? 750 Clipictrial skrev:Dette blir en morsom banebil! Liker fremgangen Har en glassfiber m-tech2 bakfanger liggende til deg i Askim 750kr om du henter den!
|Ole| Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ahhh, den oversåg eg. Har ein eg og men trur eg må ha den, tilfelle knus
Dirty Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Du må bare få solgt den fikk sveist ferdig eksosen idag ble ikje galt
Dirty Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Fant ut av lyden i motoren Fått alle felgene nå tror det kan bli litt sving her ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå