Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 nei ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Legger ut noe bilder fra turen, dessverre er alle med takboks.. Takboksen var forøvrig helt jævlig å kjøre med pga vinden fikk så godt tak i den. Var det dårlige vindforhold kunne jeg ikke kjøre fortere enn 90 ettersom bilen begynte å "vandre" i høyere hastigheter Men om det var gode vindforhold holdt den seg stabil helt opp til 170, da turte jeg ikke mer pga takboksen Pitstop med bikkjelufting Her utfor den ene hytta vi leide Shopping må til når dama er med.. Galaxy note tar BRA bilder! Bikkja fikk bade! Grill må man ha Spotta denne STRØKNE E28'a på sjøvegan i troms. Dette er den peneste E28'a jeg noen gang har sett! Prata med en kompis som er fra sjøvegan, og han sa at denne bilen er eid av en eldre entusiast som er sykt nøye med den. Det var godt å komme hjem til gostolen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Nå er motorstyreenheten sendt til ESS for programmering, så da må jeg vel begynne å montere kompressorsettet snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Begynte å montere kompressorsettet idag, det gikk jo selvfølgelig ikke så bra.. Kitet jeg har stod tidligere på en X5 3,0i, og braketten til X5 er MYE høyere enn til E39 så panseret går ikke igjen. Takk gud for at ESS ikke har sendt styreenheten allerede, håper virkelig de har en E39 M54 brakett på lager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Følger spendt med nå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Ai ai.. spennende! Kan tenke meg overgangen fra 520 til 530 med pustehjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Følger spendt med nå ^^ Bra noen er spent, jeg er bare lei og sur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Ai ai.. spennende! Kan tenke meg overgangen fra 520 til 530 med pustehjelp.. Det var en STOR overgang fra 520 til 530 uten pustehjelp, så blir nok ganske bra når pressa er montert også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 To buy or not to buy.. hmm.. Får det for 2500ink frakt + mva(inkl airbag), så ikke ille pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Prata med ESS idag, de hadde heldigvis brakett på lager og den blir sendt sammen med styreenheten til meg Havna på nesten 10k totalt, men sånn er det vel bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Ikke klag:p 10k og denne får 350-400 hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Har nå kjøpt selve pressa også da. Synes du skal selge det billig videre til meg haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Ikke klag:p 10k og denne får 350-400 hk? Kjøpte kitet for 15k i tillegg ESS skulle ha 5900 for programmering og 3500 for brakett.. Men klager ikke, det ble bare noe mer kostbart enn først planlagt Er oppgitt til 330hk på std ladetrykk(ca 0,4BAR), stiller mulig trykket opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Video må legges ut etter montering ja...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 For å være helt ærlig, synes jeg faktisk denne blei litt tøff med skiboksen. Haha! Men den er veldig grom den bilen din, og slik motoren blir, vil det bli en ordentlig kjøremaskin! Bremsene du bruker nå, vil de passe plug and play på en preface 520 og? Det er 540 calippere og klaver og 530 skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå