Kennethe34 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Da har jeg fått testa bilen i ett par dager, og det virker som om det fungerer bra! Sliter litt med periodisk reimsluring eneste, men multireima er litt for lang + ikke helt ny. Skal bytte reima imorgen om jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Selge..? viewtopic.php?f=45&t=237802 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Selge pressa til meg da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Selge pressa til meg da? hehe Spørs hva du gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Har da tatt livet av tomgangsregulatoren min.. :/ Feilminne på at den låser seg i åpen stilling, så DME'n går i nød og pøøøøser på med bensin! Bestillte ny da for noen dager siden, så bilen blir ikke stående lenge Kommer forøvrig noen nye bilder om kort tid, da jeg endelig har fått tak i alle bildene som ble knipsa på ACR i juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Bilderbilderbilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Bilderbilderbilder ! Har gått litt tregt her, må dele internett fra mobilen for tiden og da orker jeg ikke å laste opp 30 bilder.. Har forøvrig byttet tomgangsregulator (den gamle drev å låste seg i åpen stilling) og skal kjøpe inn nye vinterdekk til de nye vinterfelgene snart. Har også bestilt endel bokser med plastidip så vi får se om jeg klarer å få ordna noe spennende med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Nå har jeg fått lastet opp bilder fra i sommer La inn alle jeg fikk fra fotografen fordeom ikke alle ble like bra. Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Satt opp gamle laptopen som diagnosemaskin i helga. Veldig kjekt å ha, slipper å kjøre til jobb hver gang man skulle trenge å feilsøke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 lyst til å sende meg link på programmer og kabler du trenger? tenker på å gjøre det samme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har vært litt plaga med jaging på tomgang o.l i det siste, så bestilte nettopp lmm fra eBay. Helt ny lmm kosta 256kr+frakt koster over 4000,- på GS.. Mens jeg var i farta tok jeg turen innom koed.no og bestilte shortshift + litt andre smågreier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Gratulerer http://www.itromso.no/nyheter/article6604805.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Gratulerer! Kjekt å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Takk takk! Var veldig moro å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå