Kennethe34 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Folien bestillte jeg på ebay og betalte 600 ca for to ruller på 40x120cm inkl frakt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Fikk nyfelgene idag, bestillte de på tirsdag så kjapp levering av GS! Man ser at bilen er høyere enn en lastebil, men det får bare være foreløpig.. Senk kommer! Fikk også hvite pærer til AE idag, nå må det skaffes hvite pærer til grøftelys også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Blir bra dette Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Blir bra dette Kenneth Satser på det ja Kjenner jeg savner draget i 325'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Alltid senke FØR felger;) heh.. Men fine felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Det som var planen, men ble til at jeg kjøpte det dyreste først:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Blir bra dette Kenneth Satser på det ja Kjenner jeg savner draget i 325'n.. er stor overgang å gå fra stor motor til 2 liter:), hadde 530 før eg kjøpte 520 touring E39, savner bunndrage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Har fått tatt noe nye bilder fordeom det ikke er noe nytt å vise Lånte meg en Citroen DS3 1,6 turbo (MORSOM bil!) så måtte ta ett par bilder atmed den. Venter på noe leds til grøftelys og skiltlys fra ebay, har montert led kit i interiørbelysninga. Har også endelig fått bestillt deksel til bakfangeren for hengerfeste siden det manglet da jeg kjøpte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Tok en oljeservice idag og kjørte samtidig motorrens i olja før avtapping. Gjorde dette pga forrige eiere har kjørt nøyaktig etter serviceindikatoren så det har gått c.a 2 år mellom hver service. Ikke gått så mye siden forrige oljeskift, men er jo 6mnd siden sist + at det er greit å være nøye med slike ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Lenge siden jeg har skrevet her nå! Har lagt en ny plan, og det er å få på M fanger foran på denne + fjerne noe bulker og få det lakkert. Har fått lakkeringstime på dette den 12. desember så da vrenges lommeboka Når jeg er ferdig med å få fiksa opp det kosmetiske skal bilen selges for å spare penger til 330i/530i/M3/M5 eller noe annet gøy Har forøvrig kjøpt en E34 520 touring som skal være bruksbil(vrak) frem til jeg har spart opp nok Så om noen er interessert i en E39 som er gått lite og er i BRA stand så hyl ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Legger ut noen flere bilder med vinterhjul Og ett par bilder av interiør og plasseringa av ipod docken Kommer flere bilder iløpetav helga og neste uke, for da får den seg M fanger foran, M5 list på bakluka + lakkering av litt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 strøken bil, ble utrolig flott innvendig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Nå er bilen gjort klar til lakk, jeg og to kompiser (oppretter og lakkerer) holdte på til 0200 igår. Skal bli deilig å ikke irritere seg over bulker og sprikende frontfanger lengre, gleder meg til å hente ut bilen og montere sammen på mandag! Oppdaget forresten også at en idiot har montert krok på bilen.. Bjelken til bakfangeren henger i halvparten av de clipsene den skal ha.. Maskering for legging av fyller I lakkboksen for legging av fyller Ferdig "fyllt" Sliping av fyller Høvelig med karrosseri/lakk kompiser Fanger/lister osv klart til lakk, valgte å få listene på fangeren slett og lakkert pga de andre listene på bilen er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 fin bil fornøyd med spilleren??? ikke no prob med den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå