Kennethe34 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Har ikke hatt noe problemer med spilleren nei Fikk bilen tilbake fra lakk på mandagen, så ble den montert da. Vasket og polerte bilen idag, ble rimelig blank! Bilen ligger forresten ute for salg nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 den blei blank ja! Regga ny i Trømso også ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikv8 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Halla, fin bil du har. Jeg lurer på en ting.... Ser du har foliert "båtlistene" som du kaller det, er dette vanskelig? Og hvor for du tak i folieringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Takk for det Folierte de selv med folie fra eBay (som var dårlig kvalitet på), tar litt tid og er litt "pjæsk" men er ikke spesiellt vanskelig Husk bare å få tak i kvalitetsfolie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Nå er coilovers, motor, og motorstyreenhet på vei Gleder meg til alt er kommet og jeg kan begynne å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Fikk ett toilltak så nå er M speil, powerflex casterstagsforinger, toppdekselpakning, termostathus og bunnpannepakning til nymotoren bestillt fra koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 pen e39 dette blir bra med senk.. hvordan type coilovers gikk du for om jeg får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 pen e39 dette blir bra med senk.. hvordan type coilovers gikk du for om jeg får spørre? Takk,takk Gikk for supersport coilovers som parts and retards hadde på tilbud til 4000 En kompis har slike coilovers (har hatt de i snart 2 år) og han er fortsatt kjempefornøyd så da ble det slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 pen e39 dette blir bra med senk.. hvordan type coilovers gikk du for om jeg får spørre? Takk,takk Gikk for supersport coilovers som parts and retards hadde på tilbud til 4000 En kompis har slike coilovers (har hatt de i snart 2 år) og han er fortsatt kjempefornøyd så da ble det slike. ok, har hørt positive ting om supersport sine coilovers, og er jo bra priser å, så da er det bare å klemme på (ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Høres ut som det blir vann og brød på deg ei stund framover no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Høres ut som det blir vann og brød på deg ei stund framover no Neeida, har enda en del til overs og får straks lønn så skal vel klare meg fint! Satt å vurderte å bestille mer stash igår, men fant ut at det får holde for en liten stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Fått i xenon i tåkelys! Tente de c.a 5 ganger før ballasten på v. side døde.. Ny er på tur da Fant også slakk i endefeste på stabstaget v. foran, så det blir bytta når jeg monterer coilovers og powerflex foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Dette blir riktig bra Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Dette blir riktig bra Kenneth Takk,takk Cato Mottok coilovers idag, så blir en kraftig underspyling og hjulbuerens imorgen + coilovermontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Da var coilovers montert! Begynte økten med en skikkelig vask, bilen var ufattelig skitten etter 1 uke på nordnorske vinterveier uten vask! Ferdig vasket: Tok også ett lite "før senk" bilde for å illustrere at bilen var omtrent like høy som en X5 med hevesett Etter dette var det full fart med skruing siden bilen måtte være ferdig ikveld, så det ble ikke så mye tid til bilder. Tok ned innerskjermene bak og tok en real vask med høyttrykkspylern oppi der. Vasket også hjulbuene foran grundig. Så var det montering, støtte egentlig på unormalt lite problemer her (pleier alltid å være ett eller annet som går til f..) Eneste jeg ikke forstod helt var hvor mye "opp" man faktisk måtte justere før det ble spenn i fjæra i ubelastet stilling! Ble så ferdigmontert, og fikk meg en god latter da jeg så at bilen ikke gikk av bukken.. Den var for lav Jeg hadde nemlig tenkt litt på at bilen ikke kunne være lavere bak enn foran, så justerte den litt ekstra ned foran. Dette var ikke spesiellt lurt, nå kalles bilen nemlig: Stukvogna Fikk bilen av bukken etterhvert (måtte legge planker under hjulene) og tok ett par bilder: Glemte selvfølgelig å justere lys, så kjørte i blinde hjem.. Blir å justere opp høyden en del iallefall foran, dette her funker dårlig på vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå