Gå til innhold

Min E39 520(30) ESS 2001, Nye bilder S13

Anbefalte innlegg

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
pen e39 dette :) blir bra med senk.. ;) hvordan type coilovers gikk du for om jeg får spørre?

Takk,takk :)

Gikk for supersport coilovers som parts and retards hadde på tilbud til 4000 :)

En kompis har slike coilovers (har hatt de i snart 2 år) og han er fortsatt kjempefornøyd så da ble det slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen e39 dette :) blir bra med senk.. ;) hvordan type coilovers gikk du for om jeg får spørre?

Takk,takk :)

Gikk for supersport coilovers som parts and retards hadde på tilbud til 4000 :)

En kompis har slike coilovers (har hatt de i snart 2 år) og han er fortsatt kjempefornøyd så da ble det slike.

ok, har hørt positive ting om supersport sine coilovers, og er jo bra priser å, så da er det bare å klemme på (ned) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det blir vann og brød på deg ei stund framover no :P

Neeida, har enda en del til overs og får straks lønn så skal vel klare meg fint! :)

Satt å vurderte å bestille mer stash igår, men fant ut at det får holde for en liten stund nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått i xenon i tåkelys!

Tente de c.a 5 ganger før ballasten på v. side døde.. Ny er på tur da :)

Fant også slakk i endefeste på stabstaget v. foran, så det blir bytta når jeg monterer coilovers og powerflex foringer.

yev6lx2z4d6dao70lybn.jpg

vu62oal5yemlugiy066z.jpg

pf0spw05q6sdxcbtpga6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var coilovers montert! :)

Begynte økten med en skikkelig vask, bilen var ufattelig skitten etter 1 uke på nordnorske vinterveier uten vask!

Ferdig vasket:

1nwtnb58pp0amuzu2qi5.jpg

Tok også ett lite "før senk" bilde for å illustrere at bilen var omtrent like høy som en X5 med hevesett :)

aa7l5r62jwd298318ax7.jpg

Etter dette var det full fart med skruing siden bilen måtte være ferdig ikveld, så det ble ikke så mye tid til bilder.

Tok ned innerskjermene bak og tok en real vask med høyttrykkspylern oppi der.

Vasket også hjulbuene foran grundig.

Så var det montering, støtte egentlig på unormalt lite problemer her (pleier alltid å være ett eller annet som går til f..)

Eneste jeg ikke forstod helt var hvor mye "opp" man faktisk måtte justere før det ble spenn i fjæra i ubelastet stilling!

Ble så ferdigmontert, og fikk meg en god latter da jeg så at bilen ikke gikk av bukken.. Den var for lav :P

Jeg hadde nemlig tenkt litt på at bilen ikke kunne være lavere bak enn foran, så justerte den litt ekstra ned foran. Dette var ikke spesiellt lurt, nå kalles bilen nemlig: Stukvogna :P

Fikk bilen av bukken etterhvert (måtte legge planker under hjulene) og tok ett par bilder:

plx5vhnsj6pvni3nsh30.jpg

dathim2oxbspsc616bz6.jpg

Glemte selvfølgelig å justere lys, så kjørte i blinde hjem.. :(

Blir å justere opp høyden en del iallefall foran, dette her funker dårlig på vinteren! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...